Show simple item record

dc.contributor.advisorMachalík, Marekcs
dc.contributor.authorBouchal, Milancs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:34:55Z
dc.date.available2013-10-20T17:34:55Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100965
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractVytvořená bakalářská práce se zaměřuje na využití slevových portálů v cestovním ruchu. Teoretickou část práce jsem rozdělil na další 2 části. 1. část pojednává obecně o cestovním ruchu a také jak si v něm stojí slevové portály. Ve 2. části je vysvětleno konkrétněji, jak fungují slevové portály. Praktickou část jsem rozdělil na 3 části. V 1. části jsem předložil českým firmám dotazník. Jeho cílem je zjistit, zda české firmy fungující v cestovním ruchu využívají možnosti nabízet svůj produkt na slevových portálech a jestli je to pro ně výhodné. Na dané téma jsem se zaměřil také v 2. praktické části z pohledu slevových portálů, kterým jsem předložil dotazník. Zde je cílem zjistit, jaké má postavení cestovní ruch na slevových portálech. Se slevovými portály mám vlastní praktickou zkušenost, tudíž jsem v práci popsal svůj pohled na danou problematiku.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on the use of group-buying sites in tourism. I desided split the theoretical part of this thesis on the two other parts. The 1. part focuses on the tourism and its influence on group-buying sites. The 2. part focuses specially on the group-buying sites. There are explained functions of group-buying sites. I apportioned practical part on the another 3 parts. In the 1. part I submitted to czech firms the questionnaire. The aim of this questionnaire is if czech tourism firms offer their product on group-buying sites and if it is profitable for them. In the 2. practical part of this work I focuse on this theme too, but from the sight of group-buying sites. I submitted them questionnaire. The aim of this questionnaire is find out status of tourism on group-buying sites. I have personal experience with group-buying sites and about this is 3. praktical part of this work.en
dc.format.extent2433656 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectslevové portálycs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectčeské firmycs
dc.subjectgroup-buying sitesen
dc.subjecttourismen
dc.subjectczech firmsen
dc.titleVyužití slevových portálů v cestovním ruchucs
dc.title.alternativeUse of Group-Buying Sites in Tourismen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLednická, Martacs
dc.date.accepted2013-09-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBOU0011_EKF_B6208_6501R006_02_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record