Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapalová, Marcelacs
dc.contributor.authorProcházková, Petracs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:34:59Z
dc.date.available2013-10-20T17:34:59Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100972
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractPro bakalářskou práci bylo vybráno téma analýza konkurenčního prostředí tiskařské společnosti, kterou budeme aplikovat na firmu A. Je to firma, která má vlastní ofsetovou tiskárnu, výrobu má v Krnově a působí ještě v Opavě a Ostravě. Cílem bakalářské práce je analyzovat firmu A za pomocí strategické analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a nalézt její konkurenční výhodu. Komplexní strategická analýza zahrnuje velké množství jednotlivých analýz. Pozornost však bude soustředěna pouze na hledání konkurenční výhodu a finanční sílu firmy A. K tomu bude využitá analýza SPACE a analýza konkurence, pro srovnání s konkurenčními firmami. Také bude využita analýza vnitřních faktorů. Tato analýza poskytne přehled silných a slabých stránek. Z výsledků jednotlivých analýz vyplynou místa a činnosti, na které budou navržena vhodná doporučení.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis was selected for competitive environment analysis of the printing company that will apply to company A. It is a company that has its own offset printer, production has Krnov and still operates in Opava and Ostrava. The aim of this work is to analyze the company and with the help of external and strategic analysis indoor environment, and find its competitive advantage. A comprehensive strategic analysis includes a large number of individual analyzes. However, attention will be focused only on search competitive advantage and financial strength of the company A. This analysis will be utilized SPACE and analysis competition, for comparison with competing firms. It will also be based on an analysis of internal factors. This analysis provides an overview of strengths and weaknesses. The results of analysis result areas and activities which will be designed with appropriate recommendations.en
dc.format.extent2990404 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurenčníhocs
dc.subjectprostředí, metodacs
dc.subjectSPACE, vnitřníhocs
dc.subjectvnějšíhocs
dc.subjectprostředícs
dc.subjectanalysis, competitive, environment, methoden
dc.subjectSPACE internalen
dc.subjectouteren
dc.subjectenvironmenten
dc.titleAnalýza konkurenčního prostředí tiskařské společnostics
dc.title.alternativeCompetitive Environment Analysis of the Printing Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFerenčík, Ondřejcs
dc.date.accepted2013-09-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPRO0066_EKF_B6208_6208R037_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam