Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPanec, Alancs
dc.contributor.authorDoláková, Markétacs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:35:05Z
dc.date.available2013-10-20T17:35:05Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100989
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je provést analýzu marketingu a managementu házenkářského týmu a na tomto základě zpracovat a navrhnout opatření jak danou situaci řešit. Analyzovaný tým, DHC-SVŠ Plzeň, hraje druhou nejvyšší soutěž žen v České republice. Nachází se v poměrně nedobré hospodářské situaci, která je zapříčiněna špatnou komunikací v klubu, propagací a financováním. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmu spjatých se sportem, marketingem a managementem. Část praktická využívá analýzu marketingový mix, rozhovor a SWOT analýzu na zjištění silných a slabých stránek týmu. Pro zlepšení situace je vhodné specializovat činnost házenkářského klubu a týmu.cs
dc.description.abstractA goal of this bachelor thesis is to accomplish marketing and management analysis of the handball team and from this ground draw up a measurement how to solve a given problem. The analyzed team, DHC-SVŠ Pilsen, play second league woman in Czech Republic. Team that was analyzed is in the bad economic situation, which is caused by wrong communication, propagation and funding inside the club. The work has two parts, theoretical and practical. The theoretical part is focused on explanation of terms connected with sport, marketing and management. The practical part applies analysis marketing mix, interview and SWOT analysis for determination of team strengths and weaknesses. For improving of the handball club and team situation is appropriate to increase its professionalism.en
dc.format48, [12] l. : il.cs
dc.format.extent3927052 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, management, analýza marketingový mix, rozhovor, SWOT analýza, sport, mezinárodní házená, házenkářský tým a klubcs
dc.subjectmarketing, management, analysis marketing mix, interview, SWOT analysis, sport, handball, handball team and cluben
dc.titleAnalýza marketingu a managementu vybraného házenkářského týmucs
dc.title.alternativeMarketing and Management Analysis of a Selected Handball Teamen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMatusiková, Lucjacs
dc.date.accepted2013-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOL0048_EKF_B6208_6208R101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam