Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslavcs
dc.contributor.authorInspektor, Michalcs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:35:14Z
dc.date.available2013-10-20T17:35:14Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101011
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractTématem práce byla Analýza marketingového vývoje ve fotbalovém klubu. Práce byla zaměřena na konkrétní klub, TJ FK Háj ve Slezsku. Teoretická část je zaměřena na pojmy marketing, sportovní marketing, marketingový mix a metody výzkumu. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat vývoj marketingu ve fotbalovém klubu. Dále stanovit pomocí SWOT analýzy silné a slabé stránky a zjistit názor diváků. Na základě výsledků těchto analýz navrhnout doporučení pro zlepšení marketingu v klubu.cs
dc.description.abstractThe theme of the work was Analysis of the marketing development in a football club. The work was targeted on a particular club, FK TJ Háj ve Slezsku. The theoretical part focuses on the concepts of marketing, sports marketing, marketing mix and research methods. The aim of this study was to analyze the development of marketing in the football club. Furthermore using a SWOT analysis determined strengths and weaknesses of the club and obtain an opinion from viewers. Based on the results of these analyzes suggest recommendations for improving the marketing of the club.en
dc.format57, [5] l. : il.cs
dc.format.extent3662163 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectmanažercs
dc.subjectklub, fotbalcs
dc.subjectutkánícs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectsponzorcs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmanageren
dc.subjectcluben
dc.subjectfootballen
dc.subjectmatchen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectsponsorsen
dc.subjectsponsoringen
dc.titleAnalýza marketingového vývoje ve fotbalovém klubucs
dc.title.alternativeMarketing Development Analysis in Football Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKubesová, Sabinacs
dc.date.accepted2013-09-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisINS0009_EKF_B6208_6208R101_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam