Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSigmund, Robertcs
dc.contributor.authorJandíková, Markétacs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:35:17Z
dc.date.available2013-10-20T17:35:17Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101018
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku týkající se spokojenosti zákazníků společnosti SITA CZ a. s. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vymezuje teoretická východiska v oblasti spokojenosti zákazníků. Praktická část se zabývá samotnou analýzou spokojenosti zákazníků prostřednictvím dotazníků. Oslovováni byli výhradně stálí zákazníci společnosti. V závěru byly vyhodnoceny výsledky dotazníků, posouzena vhodnost dosavadního zjišťování spokojenosti. Na základě vyhodnocených dotazníků byla navržena opatření, která by vedla ke zvýšení úrovně poskytovaných služeb.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis analyzes satisfaction of customers in the company SITA CZ a. s..The work is divided into two parts: a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines the theoretical basis of customer satisfaction. The practical part is dedicated to the analysis of customer satisfaction through questionnaires. Respondents were the only regular customers. In conclusion, the results of the questionnaires were evaluated, the suitability of existing satisfaction surveys. On the basis of its assessment questionnaires have been proposed measures that would lead to an increase in the level of services provided.en
dc.format.extent1053662 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSlužbacs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectSpokojenostcs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectDotazníkcs
dc.subjectServiceen
dc.subjectCustomeren
dc.subjectSatisfactionen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectQuestionnaireen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků v konkrétním podnikucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Analysis of Specific Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKnězů, Petrcs
dc.date.accepted2013-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAN0166_EKF_B6208_6208R020_01_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam