Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoudela, Martincs
dc.contributor.authorŠtekl, Radekcs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:36:33Z
dc.date.available2013-10-20T17:36:33Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101146
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je definovat obchodní značky, loga a účel jejich zavádění, zaměřit se na možnosti ochrany značky a nakonec zhodnotit užití obchodních značek v praxi průmyslových firem. V první části práce je věnována pozornost popisu značky, jejím řízení, účelem proč zavádíme značku a následným budováním a oceňováním značky. Druhá část práce je zaměřena na ochranu značky. Třetí část se zaobírá vysvětlením pojmu logo a jeho prvků, účelem zavádění loga, jeho rozdělením a tvorbou loga. Dále se zaměřuje na rozpoznání pojmů rebranding a repositioning. Poslední kapitola se zabývá vnímáním obchodních značek a log ve vybraných průmyslových firmách, z pohledu respondentů.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to define trademarks, logos and purpose of their introduction, focus on brand protection options, and finally evaluate the use of trademarks in the practice of industrial companies. The first part is given to attention description of the brand, its management, the purpose of why we are introducing the brand and then building and brand valuation. The second part focuses on brand protection. The third part deals with the explanation of the concept of logo and its elements, purpose of the introduction of the logo, its divide and creation of logos. It also focuses on identifying the concepts rebranding and repositioning. The last chapter deals with the perception of trademarks and logos in selected industrial companies, from the perspective of the respondents.en
dc.format51 l. : il.cs
dc.format.extent1966170 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectobchodní značkacs
dc.subjectfunkce značkycs
dc.subjectřízení značkycs
dc.subjectúčel značkycs
dc.subjectbudování značkycs
dc.subjectoceňování značkycs
dc.subjectzměna obchodní značkycs
dc.subjectochrana značkycs
dc.subjectlogocs
dc.subjectfiremní identitacs
dc.subjectúčel logacs
dc.subjectrozdělení logacs
dc.subjecttvorba logacs
dc.subjectobchodní značky a loga v praxics
dc.subjecttrademarken
dc.subjectbrand featuresen
dc.subjectbrand managementen
dc.subjectbrand purposeen
dc.subjectbrand buildingen
dc.subjectbrand valuationen
dc.subjectrebrandingen
dc.subjectbrand protectionen
dc.subjectlogoen
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectpurpose logosen
dc.subjectlogos distributionen
dc.subjectcreation of logosen
dc.subjecttrademarks and logos in practiceen
dc.titleLogo jako součást obchodní značky v průmyslových firmáchcs
dc.title.alternativeBrandmarks and Brands in Industrial Companiesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKudělková, Kateřinacs
dc.date.accepted2013-09-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisSTE0119_FMMI_B3922_6208R123_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam