Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorKotasová, Barboracs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:20:40Z
dc.date.available2014-08-05T09:20:40Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101902
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků firmy, která se pohybuje na B2B trhu. Jedná se o společnost vyrábějící výtahy a výtahové komponenty, která má 32 hlavních zákazníku. Cílem této práce je měřit spokojenost zákazníků s firmou samotnou a také s dílčími faktory. Druhým cílem je identifikovat oblasti rozvoje spolupráce mezi společností a jejími zákazníky.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis concerns customer satisfaction measurement of company on B2B market. It is a company that produces lifts and lifts components and have about 32 main customers. The aim of this thesis is to measure customer satisfaction with company itself and then with partial factors. The second aim is to identify several fields of development of cooperation among company and its customers.en
dc.format.extent3224839 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectloajalitacs
dc.subjectB2B trhcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectpartnerské vztahycs
dc.subjectrozvoj spoluprácecs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectloyaltyen
dc.subjectB2B marketen
dc.subjectcustomersen
dc.subjectpartner relationshipsen
dc.subjectcooperation developmenten
dc.subjectmarketingen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků firmy na B2B trhucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of Company on B2B Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePokorná, Kateřinacs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOT0126_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam