Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPoláková, Kamilacs
dc.contributor.authorStaněk, Michalcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:20:57Z
dc.date.available2014-08-05T09:20:57Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101920
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je identifikovat nové potenciální zákazníky či skupiny potenciálních zákazníků, které společnost REPRO TPO dosud neoslovila a to za pomoci informací získaných od konkurenčních společností zabývajících se tiskařskými službami. Práce zahrnuje charakteristiku společnosti REPRO TPO na trhu tiskařských služeb v Ostravě a okolí, dále je práce zaměřena na problematiku segmentace trhu a tržních segmentů. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením a sběrem dat technikou mystery mailing. Následně bude provedena analýza zjištěných informací za pomoci počítačového softwaru včetně slovní interpretace výsledků výzkumu. Na jejich základě budou stanoveny návrhy a doporučení na nové tržní segmenty reprografického studia.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to identify new potential customers or groups of potential customers, the REPRO TPO company still does not to adress it and using information obtained from competitors on the market of printing services. The thesis includes the characteristics of the REPRO TPO company on the market of printing services in Ostrava and its surrounds, further work is focused on the issue of market segmentation and market segments. The practical part deals with a research and data collection by technique called mystery mailing. Subsequently, the analysis of the collected information will be analyzed by computer software programme including word interpretation of research results. On their basis will be established proposals and recommendations for new market segments of reprographic studio.en
dc.format.extent6404804 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectOstravacs
dc.subjectreprocs
dc.subjectreprografické studiocs
dc.subjectsegmentcs
dc.subjectsegmentacecs
dc.subjectslužbacs
dc.subjecttiskcs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectOstravaen
dc.subjectreproen
dc.subjectreprographic studioen
dc.subjectsegmenten
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectserviceen
dc.subjectprinten
dc.subjectmarketen
dc.titleAnalýza nových tržních segmentů reprografického studiacs
dc.title.alternativeAnalysing New Market Segments of Reprographic Studioen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSmotlacha, Davidcs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTA0064_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam