Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorAdámková, Ivanacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:21:25Z
dc.date.available2014-08-05T09:21:25Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101946
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou chování zákazníků na trhu chovatelských potřeb, charakterizuji vybrané prodejny, zákazníka trhu chovatelských potřeb, makroprostředí a další vlivy, které ovlivňují trh chovatelských potřeb. Cílem práce je analyzovat chování zákazníků na trhu, zejména faktory, které je ovlivňují při výběru kamenné prodejny a internetového obchodu s chovatelskými potřebami. K analýze je použita metoda faktorové analýzy. Na základě výsledků výzkumu jsou určeny hlavní faktory, které zákazníky nejvíce ovlivňují při výběru prodejny.cs
dc.description.abstractThe work deals with competitiveness on the pet supplies market, describe selected pet shops, customer on the pet supplies market, macro environments and other factors, which influence pet supplies market. The aim of this work is to analyze customer behaviour on the pet supplies market, especially factors that influence the selection of physical stores and online stores with breeders needs. The analysis used the method of factor analysis. On the basis of the results of research I identify the main factors that most affect customer in the selection of store.en
dc.format.extent4084043 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttrh chovatelských potřebcs
dc.subjectanalýza chování zákazníkůcs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectskupiny zákazníkůcs
dc.subjectpet supplies marketen
dc.subjectcustomer behaviour analysisen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectcustomer groupsen
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu chovatelských potřebcs
dc.title.alternativeCustomer Behaviour Analysis on the Pet Supplies Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisADA366_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam