Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorChuchrová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:21:27Z
dc.date.available2014-08-05T09:21:27Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101948
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCHUCHROVÁ, Kateřina. Typologie chování spotřebitelů na trhu doplňků stravy. Ostrava, 2014. 84 s. Diplomová práce. VŠB – Technická universita Ostrava, fakulta Ekonomická. Úvodní část diplomové práce je věnována charakteristice trhu potravinových doplňků a volně prodejných léků. V další kapitole jsou popsány dosavadní poznatky spotřebitelského chování, které se týkají rozhodovacího procesu spotřebitelů, modelů nákupních procesů, faktorů ovlivňujících nákupní a spotřebitelské zvyklosti a především jsou zde uvedeny různé typologie spotřebitelů z hlediska nákupního chování. V praktické části, prostřednictvím dotazníkového šetření, byly zjištěny skutečné postoje a názory spotřebitelů na potravinové doplňky a volně prodejné léky. Pomocí statistických metod, byla provedena typologie zákazníků na tomto trhu. Na základě podobností, z provedené analýzy, vyšly čtyři skupiny zákazníků na trhu potravinových doplňků a volně prodejných léků. Tyto skupiny jsou následně v práci detailně popsány. Poslední kapitola obsahuje závěr a shrnutí výsledků celé diplomové práce.cs
dc.description.abstractCHUCHROVÁ, Kateřina. Typology of Consumer Behaviour on the Food Supplement Market.. Ostrava, 2014. 84 s. Diploma thesis. VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Economics. The introductory part of the thesis is devoted to the characteristics of the market of dietary supplements and prescription medications. The next section describes the existing knowledge of consumer behaviour that relate to the decision-making process of consumers purchasing process models, factors influencing the buying and consumption behaviour and especially are given different typologies of consumers in terms of purchasing behaviour. In the practical part, through a questionnaire survey was to uncover the real attitudes and opinions of consumers on dietary supplements and OTC drugs. Using statistical methods, was carried typology of customers in this market. Based on the similarity of the analysis, published four groups of customers in the market of dietary supplements and prescription medications. These groups are then described in details. The last chapter contains the conclusion and summary of the whole thesis.en
dc.format.extent10011516 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjecttypologie nákupního chovánícs
dc.subjectvolně prodejné lékycs
dc.subjectpotravinové doplňkycs
dc.subjectlékárnycs
dc.subjectmodel černé skříňkycs
dc.subjectnákupní rolecs
dc.subjectConsumer behaviouren
dc.subjecttypes of buying behaviouren
dc.subjectnon-prescription medicinesen
dc.subjectnutritional supplementsen
dc.subjectpharmaciesen
dc.subjectmodel black boxesen
dc.subjectshopping roleen
dc.titleTypologie chování spotřebitelů na trhu doplňků stravycs
dc.title.alternativeTypology of Consumer Behaviour on the Food Supplement Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHU0003_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam