Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorPodobová, Simonacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:21:48Z
dc.date.available2014-08-05T09:21:48Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101972
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá seniory, reklamním sdělením a ochranou seniorů v oblasti reklamy. První část mé diplomové práce je věnována blíže reklamě. Nejen tedy její historii, ale i psychologii reklamy a médii, která jsou pro reklamu určena. Dále se také první část zabývá problematikou stárnutí. Druhá část se věnuje ochraně seniorů v oblasti reklamy, jednak tedy neziskovými a profesními organizacemi, ale i oblastmi reklamy, které jsou vhodné pro seniory. Třetí část je určena konkrétním reklamám, ve kterých vystupují senioři a také sociálním kampaním, které vznikly na podporu mezigenerační solidarity.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the elderly, the advertising message and the protection of seniors in the field of advertising. The first part of my thesis is devoted to further advertising. So not only its history, but also the psychology of advertising and media, which are intended for advertising. Furthermore, also the first part deals with the problems of aging. The second part is devoted to the protection of older people in advertising, on the one hand, therefore a non-profit professional organization and the ads that are suitable for the elderly. The third section is intended for specific commercials, involve the elderly, and social campaigns that were created to support intergenerational solidarity.en
dc.format.extent2296749 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectseniořics
dc.subjectreklamacs
dc.subjectzákon o regulaci reklamycs
dc.subjectneziskové organizacecs
dc.subjectsociální kampaněcs
dc.subjectSeniorsen
dc.subjectAdvertisementen
dc.subjectAct on Regulation of Advertisingen
dc.subjectNon-profit Organizationen
dc.subjectSocial Campaignen
dc.titleSenioři a reklamní sdělenícs
dc.title.alternativeSeniors and Advertisementen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKalus, Čestmírcs
dc.date.accepted2014-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOD0031_EKF_N6202_6202T095_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam