Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBláha, Jiřícs
dc.contributor.authorRumpová, Lenkacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:22:23Z
dc.date.available2014-08-05T09:22:23Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102002
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Teplotechna Ostrava, a. s. Jejím cílem je provést analýzu systému vzdělávání zaměstnanců ve společnosti, to znamená popsat výchozí systém vzdělávání zaměstnanců, zjistit trendy v proškolených hodinách v kategorii dělník, v kategorii technicko-hospodářský pracovník a v nákladech na školení a na zjištěné problémy reagovat dotazníkovým šetřením. Na základě provedené analýzy zhodnotit současný stav vzdělávání v uvedené společnosti a doporučit konkrétní návrhy, jejichž implementace by mohla být pro společnost přínosem. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, na část teoretickou a aplikační. V části teoretické jsou popsány teoretické přístupy ke vzdělávání v organizaci a metody analýzy vzdělávání. V aplikační části práce je nejprve charakterizována společnost, poté jsou zpracovány přístupy a metody k řešení zkoumané problematiky. Další podkapitoly jsou věnovány samotné analýze a interpretaci výsledků. Nejprve je popsán stávající systém vzdělávání ve vybrané společnosti, dále je zjišťován trend časových řad výše uvedených údajů. Pro závěrečnou část je použita metoda analýzy dat z dotazníkového šetření včetně testování závislostí mezi vybranými otázkami v dotazníku, ve kterém se technicko-hospodářští pracovníci vyjádřili k nastavenému systému vzdělávání. V poslední kapitole jsou shrnuty výsledky analýzy a je zhodnocen současný stav vzdělávání ve společnosti. Na základě zjištěných dílčích rezerv jsou doporučena konkrétní opatření. Podané návrhy by mohly poskytnout podnět ke zkvalitnění procesů spojených se vzděláváním zaměstnanců a jejich zavedení do praxe by mohlo zvýšit jak prosperitu firmy, tak spokojenost zaměstnanců v práci.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on the staff education in the Teplotechna Ostrava, a. s company in order to carry out the educational system for the staff education in the above company, i.e. to describe the starting situation of the staff education, to find out the trends in training hours in job titles workman and TOS (technical/office staff) and in training costs – and to respond to the established facts with a questionnaire survey. Based on the performed analysis the actual state of the company education is evaluated and particular proposals recommended, of which the implementation could be of beneficial effect for the above company. The thesis is divided into two main parts: the theoretic and user-oriented ones. In the theoretic part the theoretic educational approaches in the organisation and the methods of educational analysis are described. In the user-oriented part at first the company itself is characterized, and afterwards both approaches and methods to solve the surveyed problems are elaborated. The following sub-paragraphs are assigned to the analysis itself and the result presentation. First the actual educational system in the selected company is described, afterwards the time line trends of the above data are investigated. In the closing part the data analysis method from the questionnaire survey is applied, including the relation between selected questions in which the technical/office staff expressed their opinion of the set-up educational system. The last paragraph aggregates the analysis results und evaluates the actual state of the education in the company. Based on the positive part reserves the particular steps are recommended. The presented proposals could provide incentive for upgrading of the processes connected with the staff education, and their implementation into practice can increase both company prosperity and work contentment of the employees.en
dc.format.extent5096342 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVzdělávánícs
dc.subjectstrategický přístup ke vzdělávánícs
dc.subjectkompetenční přístup ke vzdělávánícs
dc.subjectučící se organizacecs
dc.subjectproces vzdělávánícs
dc.subjectidentifikace a analýza vzdělávacích potřebcs
dc.subjectplánování vzdělávacích potřebcs
dc.subjectformy a metody vzdělávánícs
dc.subjectrealizace vzdělávánícs
dc.subjecthodnocení vzdělávánícs
dc.subjectEducationen
dc.subjectStrategic approach to educationen
dc.subjectconcurrent approach to educationen
dc.subjectLearning organisationen
dc.subjectEducational processen
dc.subjectIdentification and analysis of educational demandsen
dc.subjectPlanning of educational demandsen
dc.subjectEducational forms and methodsen
dc.subjectImplementation of educationen
dc.subjectEvaluation of educationen
dc.titleAnalýza systému vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Teplotechna Ostrava, a. s.cs
dc.title.alternativeEducation System Analysis in Teplotechna Ostrava, a. s. Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZadinová, Věracs
dc.date.accepted2014-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRUM0020_EKF_N6208_6208T037_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam