Show simple item record

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorGawelczyková, Michalacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:22:44Z
dc.date.available2014-08-05T09:22:44Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102024
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je nalézt takové prostředky mediální komunikace, kterými by se firma Tomáš Buroň – TB Computers dostala do povědomí veřejnosti. Druhá kapitola přináší definici mediální komunikace, public relations a jejich jednotlivých nástrojů. Třetí část obsahuje představení analyzované firmy se zaměřením na její předmět podnikání, vznik a vývoj, cílový trh, konkurenci a její dosavadní propagaci. Čtvrtá část práce se věnuje strategii mediální komunikace, konkrétně praktickému využití jednotlivých nástrojů v podmínkách firmy. Shrnutí poznatků o použitých nástrojích předkládá závěrečná část, obsahující vyhodnocení jejich úspěšnosti v mediální kampani.cs
dc.description.abstractThe target of this diploma thesis is to find the means of media communications, which would Tomáš Buroň – TB Computers company came to the attention of the public. The second chapter provides a definition of media communications, public relations and their individual instruments. The third part contains a presentation of the analyzed company focusing on the subject of business formation and development, target market, competition, and its current promotion. The fourth part is devoted to media communication strategy, namely the practical use of each tool in terms of a company. Summary of findings of the tools used by final part contains an evaluation of their success in the media campaign.en
dc.format.extent3150435 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmediální komunikacecs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectnástroje mediální komunikacecs
dc.subjectmedia communicationsen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectmedia communication toolsen
dc.titleVyužití mediální komunikace v malé firměcs
dc.title.alternativeUse of Media Communication in Small Businessen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBelinger, Tomášcs
dc.date.accepted2014-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGAW0008_EKF_N6202_6202T095_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record