Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorHušková, Zuzanacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:22:44Z
dc.date.available2014-08-05T09:22:44Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102025
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem práce bylo navrhnout vhodnou marketingovou komunikaci pro podnikatelské inkubátory v Moravskoslezském kraji. K tomu bylo třeba provést primární marketingový výzkum, který měl odhalit míru zájmu o podnikání a podnikatelské podpory, míru povědomí a známosti podnikatelských inkubátorů, znalost a názory na jejich současnou komunikaci. Cílovou skupinou pro výzkum i navrhnovanou komunikaci byli studenti technicky zaměřených středních škol v Moravskoslezském kraji.cs
dc.description.abstractThe aim of study was to design appropriate marketing communications for business incubators in the Moravian - Silesian Region. To do this it was necessary to perform a primary marketing research, which was to detect the level of interest in entrepreneurship and business support, the level of awareness and knowledge of business incubators, knowledge and opinions on their current communication. The target group for research and communication were students of technically oriented high schools in the Moravian – Silesian Region.en
dc.format.extent3718746 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectpodnikatelské inkubátorycs
dc.subjectMoravskoslezský krajcs
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectbusinessen
dc.subjectbusiness incubatorsen
dc.subjectMoravian – Silesian Regionen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro podnikatelské inkubátorycs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for the Business Incubatorsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHUS0010_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam