Show simple item record

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorOndrejčeková, Terezacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:22:52Z
dc.date.available2014-08-05T09:22:52Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102034
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníků prodejny masa a uzenin. Cílem diplomové práce je analyzovat nákupní chování zákazníků prodejny Procházka maso-uzeniny nacházející se ve městě Lipník nad Bečvou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se nákupního chování, kupního rozhodovacího procesu, typologií zákazníků a faktorů, které chování spotřebitelů ovlivňují. Praktická část je založena na osobním dotazování. Výsledky dotazování určují hlavní nákupní místo masa a uzenin, kritéria výběru prodejny, četnosti nákupu jednotlivých druhů sortimentu, průměrnou útratu za nákup, zdroje informovanosti o akčních nabídkách a hodnocení faktorů nákupního prostředí prodejny. Navrhnutá doporučení mohou být předložena regionálnímu manažerovi, který tyto návrhy může zrealizovat, aby prodejna plnila stanovený měsíční plán tržeb.cs
dc.description.abstractThis thesis deal with the analysis of customer behaviour in the meat products shop. The aim of the thesis is to analyze customer behaviour in the meat products shop Procházka maso-uzeniny situated in the town Lipník nad Bečvou. The theoretical part defines the general concept related to consumer behaviour, decision-making process, typology of customers and the factors that influencing consumer behaviour. The practical part is based on the personal questioning. Results of the questioning determine the main shopping instead of meat and meat products, criteria of choice of meat products shop, purchase frequency of range of products, the average spending for the purchase, sources of information about cheaper goods and evaluation of factors of shopping environment. The proposed recommendations may be submitted to the regional manager who can implement these proposals to shop perform the monthly sales plan.en
dc.format.extent3988939 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjecttrh masacs
dc.subjectprodejna masa a uzenincs
dc.subjectmasocs
dc.subjectuzeninacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectcustomer behaviouren
dc.subjectmeat marketen
dc.subjectmeat products shopen
dc.subjectmeaten
dc.subjectmeat productsen
dc.subjectcustomeren
dc.titleAnalýza nákupního chování zákazníků prodejny masa a uzenincs
dc.title.alternativeCustomer Behaviour Analysis in the Meat Products Shopen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMusil, Ondřejcs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisOND333_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record