Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorDiehel, Jancs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:22:57Z
dc.date.available2014-08-05T09:22:57Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102040
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce byla analýza nástrojů public relations strojírenské společnosti MSA, a.s. Hlavním cílem bylo zjistit do jaké míry jsou naplněny strategické cíle společnosti v oblasti public relations z roku 2007 v roce 2014. Sekundárními cíly byla analýza používaných nástrojů public relations, internetový mediální průzkum a analýza eventu. V práci je na začátku popsána teoretická problematika public relations. Ze získaných dat byly vyvozeny závěry v podobě návrhů a doporučení. Jednotlivé návrhy nabízejí možnost, jak zlepšit dosavadní situaci podniku.cs
dc.description.abstractThe topic of this thesis was to analyze pulic relations tools used by engineering company MSA, a.s. The main objective was to determine how are fulfilled the strategic targets in public relations field from 2007 in 2014. Secondary objectives were the analysis of the used public relations tools, internet media research and an event analysis. The theoretical issues of public relations are included in the beginning of the thesis. There were created some recommendations from the gained data. Individual contributions offer some opportunities how to improve the current situation.en
dc.format.extent8028869 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectstrojírenský podnikcs
dc.subjectreputacecs
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectengineering companyen
dc.subjectreputationen
dc.titleAnalýza nástrojů public relations strojírenské společnostics
dc.title.alternativeAnalysing Public Relations Tools Used By Engineering Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeChlebišová, Evacs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDIE0009_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record