Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorGajdušek, Jiřícs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:23:06Z
dc.date.available2014-08-05T09:23:06Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102049
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTéma této diplomové práce je „Návrh komunikace značky nealkoholického nápoje na sociálních sítích“. Tato práce se zabývá značkami kolových nápojů na českém trhu. Cílem práce je přinést návrhy a doporučení k vytvoření kampaně značky nealkoholického nápoje s pomocí využití sociálních sítí a nových médií. Cílem tohoto výzkumu je nalezení slabých a silných míst jednak v marketingových komunikacích na sociálních sítích jednotlivých konkurentů ale také ve stávajících aktivitách Kofoly. Pro tento výzkum jsou použity metody pozorování a anketního dotazování. Výzkum vychází z charakteristiky prostředí společnosti Kofola a teoretických východisek marketingové komunikace na internetu a nových mediích. Zásadní část práce tvoří analýza pozorování a ankety. Z výsledků analýz vzniknuly soubor návrhů a doporučení ke komunikaci značky Kofola na sociálních sítích.cs
dc.description.abstractThe topic of the thesis is “Communication design of Non-Alcoholic Beverage Brand through Social networks”. The thesis is about coke brands in the Czech market. The goal of thesis is to bring suggestions and recommendations for creation the campaign of non-alcoholic beverage brand with usage social networks and new media. The goal of the research is to find out strengths and weaknesses not only in current marketing activities of Kofola brand, but also in activities of competitors. The used research method are observation and brief survey. The research is based on the characteristics of company environment and theoretical basis of marketing communication on internet and new media. The major part are the analysis from the observation and survey. The analysis results are key elements for suggestions and recommendations for brand communication of Kofola on social media.en
dc.format.extent4532999 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttrh nealkoholických nápojůcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectinternetová marketingová komunikacecs
dc.subjecton-line marketingcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectnon-alcoholic beverages marketen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectinternet marketing communicationen
dc.subjecton-line marketingen
dc.subjectobservationen
dc.titleNávrh komunikace značky nealkoholického nápoje na sociálních sítíchcs
dc.title.alternativeCommunication Design of Non-Alcoholic Beverage Brand through Social Networksen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTáborský, Ivocs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGAJ115_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam