Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorOtáhalová, Terezacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:23:14Z
dc.date.available2014-08-05T09:23:14Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102061
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou potenciálu e-aukcí na trhu vysokých škol. V teoretické části jsou shrnuty poznatky z nákupního marketingu a vymezeny pojmy e-business, e-commerce a e-aukce. Praktická část je pak věnována charakteristice společnosti NAR marketing. Na základě situační analýzy a výsledků dotazníkového šetření je zhodnocen potenciál trhu vysokých škol a určeny vnímané přínosy a bariéry uplatnění elektronických aukcí. V závěru jsou navržena doporučení, která mají napomoci k lepšímu rozhodování společnosti NAR marketing.cs
dc.description.abstractThe thesis analyzes the potential of e-auctions on the market of universities. In the theoretical section is summarized the knowledge of purchasing marketing and also there are defined terms e-business, e-commerce and e-auctions. The practical part is devoted to the characterization of the NAR marketing company. Market potential of universities and the determination of benefits and barriers of usage of electronic auction are based on the situational analysis and results of surveys. At the end of thesis there are proposed some recommendations, which should help to improve decision making of NAR marketing company.en
dc.format.extent4065670 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-aukcecs
dc.subjectvysoká školacs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjecte-businesscs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectnákupní marketingcs
dc.subjecte-auctionen
dc.subjectuniversityen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjecte-businessen
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectpurchasing marketingen
dc.titleAnalýza potenciálu e-aukcí na trhu vysokých školcs
dc.title.alternativeAnalysing Market Potential of E-Auctions on the University Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Svatoplukcs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisOTA052_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam