Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorCabáková, Petracs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:23:44Z
dc.date.available2014-08-05T09:23:44Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102087
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce byla zaměřena na navržení marketingové strategie pro dům kultury. Teoretická část práce popisuje marketing služeb, kultury a vzdělání a postup při tvorbě marketingové strategie. Praktická část obsahuje výsledky marketingového výzkumu. Tento výzkum zjišťoval názory respondentů na činnost domu kultury. V závěru práce je navržena vhodná marketingová strategie pro Dům kultury v Šumperku. Navržená strategie by měla napomoci do budoucna uspokojit potřeby současných i potenciálních zákazníků.cs
dc.description.abstractThe thesis was focused on marketing strategy design for cultural centre. The theoretical part of the thesis describes marketing of services, cultural and education and the procedure for the creation of marketing strategy. The practical part contains results of marketing research. This research has identified the opinions of respondents to activities of the cultural centre. The conclusion presents the appropriate marketing strategy for the Cultural centre in Šumperk. The proposed strategy should help in the future to satisfy current and potential customers and their demands.en
dc.format.extent16864758 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdům kultury, marketingová strategie, marketing služeb, kultura, vzdělánícs
dc.subjectcultural centre, marketing strategy, services marketing, culture, educationen
dc.titleNávrh marketingové strategie pro dům kulturycs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Design for Cultural Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCAB0016_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam