Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorGalař, Michalcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:24:00Z
dc.date.available2014-08-05T09:24:00Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102102
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu postojů zákazníků k výrobkům zdravé výživy. Cílem bylo zjistit postoje zákazníků a dle těchto postojů vytvořit jejich typologii. Pro výzkum byla využita technika kvótního výběru. Data byla sbírána prostřednictvím osobního dotazování v různých částech Ostravy. Údaje byly analyzovány prostřednictvím statistického programu SPSS.cs
dc.description.abstractThe market thesis is focused on the analysis of the customers‘ approach towards the healthy food. The goal was to identify customers‘ preferences and based on them specify their typology. The research was done based on the quota selection methodology. Data was collected during the personal interviews in various parts of Ostrava. The results were analyzed in the statistical program SPSS.en
dc.format.extent1215140 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZdravá výživacs
dc.subjectpostojecs
dc.subjectzdravé produktycs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectHealth fooden
dc.subjectattitudesen
dc.subjecthealth productsen
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectcluster analysisen
dc.titleAnalýza postojů zákazníků k výrobkům zdravé výživycs
dc.title.alternativeAnalysing Customer Attitudes towards Health Food Productsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNémethová, Zuzanacs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGAL0029_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam