Show simple item record

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorŠulek, Romancs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:24:08Z
dc.date.available2014-08-05T09:24:08Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102110
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractSpolečnost ROMOTOP spol. s r.o., s úmyslem zvýšit svůj tržní podíl na trhu s krbovými vložkami, uvedla v září loňského roku novou inovativní produktovou řadu designových krbových vložek. Cílem práce bylo navrhnout marketingový mix pro nově uvedenou produktovou řadu exkluzivních krbových vložek ANGLE firmy ROMOTOP spol. s r.o., přesněji řečeno optimalizovat stávající marketingový mix krbových vložek řady ANGLE pro B2B trh s krbovými vložkami na území České republiky. K tomuto účelu byla použita primární data, jež byla získána na základě elektronického dotazování. V rámci analýzy výzkumu byla data tříděna na základě třídění dat I. a II. stupně a vyjádřena procentuálně za pomoci grafů a tabulek, mimoto byly pro účely práce aplikovány vícerozměrné statistické metody, přesněji řečeno faktorová a shluková analýza. Na základě výsledku výzkumu bylo zjištěno, že mezi specializovanými prodejnami a kamnářstvími a krbařstvími existují značné rozdíly, lze tedy konstatovat, že kamnářství a krbařství mají na jednu stranu daleko větší nároky na atributy krbových vložek než specializováné prodejny, na druhou stranu však v rámci konkurenčního srovnání hodnotí krbové vložky řady ANGLE lépe. Zákazníci přitom přisuzují největší důležitost technickým a obchodním parametrům krbových vložek, přičemž z hlediska cenové politiky je pro zákazníky klíčový rabat a doporučena maloobchodní cena. Naopak v oblastí marketingové komunikace hrají největší roli webové stránky výrobce krbových vložek a dále pak veletrhy a výstavy. Mezi nejdůležitější výstupy práce patří návrh na zvýšení počtu školení, dále návrh na zlepšení propagace krbových vložek řady ANGLE a v neposlední řadě také návrh na optimalizování cenové politiky krbových vložek řady ANGLE.cs
dc.description.abstractIn September last year, ROMOTOP spol. s r.o. company released new innovative product line of design fireplace inserts with the intention to increase its market share on the fireplace inserts market. Goal of the task was to design marketing mix of recently launched product line of exclusive fireplace inserts of ROMOTOP spol. s r.o. company, properly speaking to optimize current marketing mix of ANGLE fireplace inserts for B2B fireplace inserts market on the territory of the Czech Republic. For this purposes was used primary data which were gathered by method of computer-assisted web interviewing. Within analysis of research data was classified on the basis of first-level and second-level classification of data and expressed in percentage using graphs a tables. In addition to that multivariate statistical methods were applied for purposes of research, properly speaking factor and cluster analysis. Based on the results of research it has been found there are substantial differences between specialized stores and stove-fitter's stores and fireplace fitter’s shops. It can therefore be stated on one hand stove fitter's stores and fireplace fitter’s shops claim greater demands on attributes of fireplace inserts than specialized stores and on the other hand stove fitter's stores and fireplace fitter’s shops better evaluate ANGLE fireplace inserts in comparison with competition. Customers concurrently attribute the highest importance to technical and commercial parameters. Rebate and recommended retail price is crucial for customers in terms of pricing policy in the same time. On the contrary, the biggest role in marketing communication plays web sites of manufacturer of fireplace inserts followed by fairs and exhibitions. The most important results of task are the proposal of increasing the number of trainings, further the proposal to improve promotion of ANGLE fireplace inserts and last but not least, the proposal to optimize pricing policy of ANGLE fireplace inserts.en
dc.format.extent13264297 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectROMOTOP spol. s r.o.cs
dc.subjectkrbové vložkycs
dc.subjectB2B trhcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectzavedení nové produktové řadycs
dc.subjectVarimaxcs
dc.subjectWardova metodacs
dc.subjectCAWIcs
dc.subjectROMOTOP spol. s r.o.en
dc.subjectfireplace insertsen
dc.subjectB2B marketen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectintroduction of new product lineen
dc.subjectVarimaxen
dc.subjectWard’s methoden
dc.subjectCAWIen
dc.titleZavedení nové produktové řady na trhu s krbovými vložkamics
dc.title.alternativeIntroduction of New Product Line on the Fireplace Inserts Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠuňavec, Martincs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSUL0014_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record