Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaňařová, Jitkacs
dc.contributor.authorBenedikovič, Milancs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:24:33Z
dc.date.available2014-08-05T09:24:33Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102138
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou implementace CRM systémů, resp. jeho výběru. Cílem tedy je variantní návrh projektu implementace CRM v základním detailu a následné zaměření na jeho první fázi, což je výběr technického řešení za pomoci vícekriteriálního rozhodování. Práce se skládá ze tří hlavních kapitol. První je teoreticko-metodologická část, kde je přiblížena problematika projektového řízení, oblast multikriteriálního rozhodování a následně je vysvětlen pojem Customer relationship management a jeho komponenty. Závěr této fáze tvoří výčet vybraných CRM systémů, které jsou dostupné na českém trhu. Další fází diplomové práce je analytická část, ve které je popsána společnost, její historie a dále analyzována současná situace ohledně CRM systému, jenž je ve společnosti nasazen. Tato kapitola je završena SWOT analýzou. Jako poslední je návrhová část, kde je prostřednictvím programu Microsoft Project vytvořen časový odhad všech vytipovaných řešení a znázorněn pomocí Ganttova diagramu. Tato jednotlivá řešení byla následně použita jako varianty do vícekriteriálního rozhodování a na jeho základě byl společnosti doporučen nejvhodnější systém.cs
dc.description.abstractThis master thesis deals with the problems of CRM system implementation, resp. its selection. The objective is a variant proposal of a CRM implementation project on basic details and consequent focus on its first stage, which is the selection of a technical solution by means of multiple criteria decision-making. The thesis consists of three main chapters. The first chapter is a theoretical-methodological part which explains the problems of project management, multiple criteria decision-making and the term of customer relationship management and its components. The conclusion of this thesis includes a summary of selected CRM systems available on the Czech market. The nest stage of the master thesis is an analytical part. It describes a company, its history and analyses the current situation regarding the CRM system deployed in the company. This chapter ends with a SWOT analysis. The last chapter is a proposal part where a time estimate for all the proposed solutions is created by means of the Microsoft Project software which is displayed in a Gantt chart. Individual solutions were consequently used as variants for multiple criteria decision-making. Based on the result, the company was recommended the most suitable system.en
dc.format.extent1559139 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCRM, Curstomer relationship management, Vícekriteriální rozhodování, Projekt, Projektové řízení.cs
dc.subjectCRM, Curstomer relationship management, Multi-criteria decision analysis, Project, Project management.en
dc.titleNávrh projektu pro implementaci CRM systémucs
dc.title.alternativeProposal of the Project for the CRM System Implementationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKonečný, Přemyslcs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department157 - Katedra systémového inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBEN317_EKF_N6209_6209T025_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam