Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorCharvátová, Terezacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:24:47Z
dc.date.available2014-08-05T09:24:47Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102152
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu vína v České republice a Slovinsku. Cílem práce byla analýza situace spotřebitelského chování na obou trzích. Výzkum přinesl poznatky o aspektech nákupního chování zákazníků a také zjištění spotřebitelských preferencí a faktorů, které spotřebitelské chování ovlivňují. Výsledkem je také porovnání obou trhů a zjištění hlavních rozdílů. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření provedeného na českém i slovinském trhu. Tato práce obsahuje základní teoretická východiska analýzy spotřebitelského chování, charakteristiku obou trhů vína, metodiku shromažďování dat a analýzu chování spotřebitelů na trhu vína. Na závěr jsou popsány nejzajímavější výsledky a rozdíly na obou trzích vína.cs
dc.description.abstractIn my diploma thesis I deal with consumer behaviour analysis on the wine markets in the Czech Republic. The aim of this thesis was to analyse the situation of consumer behaviour in both markets. The research brought knowledge about aspects of customers shopping behaviour and also determine consumers preferences and factors that influence consumer behavior. The result is the comparison of both markets as well and identification of the main differences. The research was conducted by using a questionnaire survey carried out in the Czech and Slovenian market. This work includes the basic theoretical background of consumer behaviour, characterization of both wine markets and the methodology of data collection and analysis of consumer behaviour in the wine markets. At the end are described the most interesting results and differences in both wine markets.en
dc.format.extent4677258 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvínocs
dc.subjectvinařstvícs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttrh vínacs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectwineen
dc.subjectviticultureen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectwine marketen
dc.subjectmarket analysisen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu vína v České republice a Slovinskucs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Wine Markets in the Czech Republic and Sloveniaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMüller, Davidcs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHA217_EKF_N6208_6208T062_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam