Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapalová, Marcelacs
dc.contributor.authorJanečko, Martincs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:24:54Z
dc.date.available2014-08-05T09:24:54Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102160
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem této práce bylo strategické řízení v malých a středních podnicích se zaměřením na vliv okolního prostředí a využívání konkrétních metod a technik strategického řízení. K získání informací od podniků byl použit dotazník, který byl distribuován členům Krajské hospodářské komory Moravskoslezského kraje. Z odpovědí dotazovaných firem bylo zjištěno, že jsou využívány nástroje strategického řízení, nejčastěji využívaným nástrojem byla finanční a cenová analýza. Z vnějších vlivů působících na podniky byl největší význam přisuzován vlivu zákazníků a konkurence. Z výsledků také plyne zjištění, že nejčastěji využívané metody, nejsou vždy metodami nejosvědčenějšími.cs
dc.description.abstractThe topic of this master’s thesis was strategic management in small and medium-sized enterprises with the focus on external environment and usage of specific methods and techniques of strategic management. For gathering information from enterprises a questionnaire was used, a questionnaire was distributed through business chamber of commerce in Moravian Silesian region. From the responses from enterprises who took part in the survey was found, that the strategic management tools are being used. The most common tools were financial analysis and price analysis. From the external environment the strongest effect were attributed to customers and competitors. The results show that the most used methods are not always the most proven tools.en
dc.format.extent2867899 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategické řízení, metody strategického řízení, malé a střední podniky, vnější prostředí podniků,cs
dc.subjectStrategic management, Methods in strategic management, Small and Medium-Sized Enterprises, External environment,en
dc.titleAnalýza metod strategického řízení a jejich využití v malých a středních podnicíchcs
dc.title.alternativeAnalysis of the Methods in Strategic Management and their Usage in Small and Medium-sized Enterprisesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeAdamec, Jarmilcs
dc.date.accepted2014-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAN0091_EKF_N6208_6208T037_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam