Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorHavelka, Milancs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:25:07Z
dc.date.available2014-08-05T09:25:07Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102176
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá marketingovou komunikací klientské mobilní aplikace. Cílem práce bylo zhodnocení marketingové komunikace této aplikace a s pomocí provedené analýzy navrhnout případné změny, které by mohly pomoci zvýšit počet spokojených uživatelů aplikace. V první části jsou představena teoretická východiska pro marketingovou komunikaci a je charakterizována společnost, která tuto aplikaci svým klientům poskytuje, a to z hlediska makro a mikroprostředí. Ve druhé části je proveden výzkum, kde je metodou pozorování provedena analýza PPC kampaní a dále je tato analýza doplněna marketingovým výzkumem mezi klienty. V kapitole návrhy a doporučení jsou uvedeny návrhy na vylepšení jednotlivých prvků marketingové komunikace mobilní aplikace. Kapitoly s provedenou analýzou a návrhy nejsou veřejně přístupné, stejně tak část příloh.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the marketing communication of the clients mobile application. The aim of this thesis was to evaluate the marketing communication of this app and based on this analysis to suggest possible changes that could help increase the number of satisfied users of the application. The first part focuses on the theoretical basis for marketing communication and the company that provides this app to its clients is characterized from perspective of macro and micro environment. In the second part is performed a research, where the observation method is used for the analysis of PPC campaigns and is completed by marketing research among clients. In the chapter Suggestions and Recommendations there are stated suggestions to improve various elements of the marketing communication of the mobile application. Chapters with the Analysis and Suggestions are not publicly accessible, as well as parts of Annexesen
dc.format.extent2883186 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmobilní aplikacecs
dc.subjectPPCcs
dc.subjectanalýza návštěvnostics
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmobile applicationen
dc.subjectPPCen
dc.subjectweb analyticsen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace mobilní aplikacecs
dc.title.alternativeAnalysing Marketing Communication of the Mobile Applicationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGorná, Sylvacs
dc.date.accepted2014-06-05cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAV0031_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam