Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorKoutný, Vojtěchcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:25:44Z
dc.date.available2014-08-05T09:25:44Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102207
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPráce je zaměřena na analýzu nákupního a spotřebního chování domácností města Ostravy, rozšířena o analýzu nákupního chování obyvatel Moravskoslezského kraje v internetovém prostředí. Tvoří ji dvě hlavní části – teoretická a analytická. První část obsahuje teoretická východiska obsahově související s tématem práce. Jedná se zejména o typy nákupního chování, rozhodovací proces jednotlivce, fáze vývoje rodiny, vliv dětí na rozhodování a další. Dále je zde zahrnuta také charakteristika sledovaného regionu z demografického i makroekonomického hlediska. Data pro analýzu byla sbírána pomocí dvou dotazníků. Jeden byl papírový (formou osobního dotazování) a druhý elektronický. Druhá část obsahuje vyhodnocení obou dotazníkových šetření zpracovaných ve statistickém softwaru SPSS. Na základě této analýzy jsou zde uvedeny i návrhy a doporučení, využitelné maloobchodníky ve zkoumaném regionu.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on an analysis of shopping and consumer behaviour of households in Ostrava, extended by analysis of shopping behaviour of inhabitants in the Moravian-Silesian region on the internet. It consists of two parts - theoretical and analytical. The first part contains the theoretical background related to the topic of thesis. In particular, the types of shopping behavior, decision-making process of the individual, family phases, the influence of children in decisions and more. There is also included a description of the observed region of the demographic and macroeconomic aspects. Data for this analysis were collected using two questionnaires. The first one was a paper (form of personal interviews) and the second was electronic. The second part contains an evaluation of both questionnaire surveys processed in the statistical software SPSS. Based on this analysis are given suggestions and recommendations, that may be used by retailers in this region.en
dc.format.extent5097520 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNákupní a spotřební chovánícs
dc.subjectdomácnostics
dc.subjectmanželské párycs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectShopping and consumer behavioren
dc.subjecthouseholdsen
dc.subjectmarried couplesen
dc.subjectretailen
dc.subjectmarketing surveyen
dc.subjectquestioningen
dc.subjectcustomeren
dc.titleAnalýza nákupního a spotřebního chování domácnostícs
dc.title.alternativeThe Analysis of Shopping and Consumer Behaviour of Householdsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabrielacs
dc.date.accepted2014-06-05cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOU0029_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam