Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorKantorová, Radmilacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:25:46Z
dc.date.available2014-08-05T09:25:46Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102209
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo změřit spokojenost (zákazníků) s jednotlivými kategoriemi služeb ve společnosti LET´S FLY jejíž hlavní činností je provoz letecké školy a leteckých simulátorů. Pro lepší vypovídací hodnotu (výzkumu) byly vedením společnosti nadefinovány kvóty (počtu respondentů) dle důležitosti (cílových skupin) pro společnost. Měření spokojenosti proběhlo prostřednictvím dotazníkového šetření. Průměrná spokojenost s jednotlivými kategoriemi a atributy služeb byla nadprůměrná. Byly vytvořeny návrhy a doporučení, které by měly vést k zvýšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe objective of this thesis was to measure (customer) satisfaction with each category of services in LET’S FLY company, whose major activity is operation of the flight school and flight simulators. For a better explanatory value (of this research) quotas (of responedents) were set up by management of the company according of importance (of target groups). Satisfaction measurement was carried out through a questionnaire survey. Average satisfaction with different categories and attributes of the service was above average. There were proposals and recommendations created, which should lead to increased customer satisfaction.en
dc.format.extent5412706 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenostics
dc.subjectměření spokojenosti se službami letecké školycs
dc.subjectletecká školacs
dc.subjectLET´S FLYcs
dc.subjectspokojenost klientůcs
dc.subjectspokojenost s pilotními výcvikycs
dc.subjectspokojenost služeb v rámci simulátorucs
dc.subjectvyhlídkové letcs
dc.subjectSatisfaction measurmenten
dc.subjectsatisfaction with services of a flight school measurmenten
dc.subjectflight schoolen
dc.subjectLET’S FLYen
dc.subjectclients satisfactonen
dc.subjectsatisfaction with pilot treainingsen
dc.subjectsatisfacton flight smulator services,en
dc.subjectsightseeing flightsen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami letecké školycs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Flight Training Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martinacs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAN0028_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam