Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorKlinková, Veronikacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:25:49Z
dc.date.available2014-08-05T09:25:49Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102212
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou image Islandu a Norska. Bylo zjišťováno, jakým způsobem jsou tyto dvě země vnímány, jak jsou rozlišovány obyvateli České republiky. Dále byly zjišťovány preference respondentů týkající se rozhodování o jejich dovolené. Pro výzkum byly použity metody focus group a online dotazníkové šetření, jehož součástí byl polaritní profil jako jedna z metod analýzy image. Teoretická část práce je věnována odvětví cestovního ruchu a pojmu image, s čímž souvisí problematika marketingu a managementu destinací a tvorba pozitivní image destinací cestovního ruchu. Popsán je vývoj odvětví cestovního ruchu a jeho vyhlídky do budoucího období, výjezdový a příjezdový cestovní ruch České republiky, charakterizovány jsou zkoumané země – Norsko a Island.cs
dc.description.abstractThesis deals with image analysis of Iceland and Norway. The objective was to find out how these two countries are perceived and distinguished by inhabitants of the Czech Republic. Also preferences concerning decisions about respondents‘ holidays were surveyed. Focus group and online survey were used as research methods. Online survey included polarity profile as it is method of image analysis. Theoretical part is dedicated to the tourism industry and the concept of image, which are related to the issue of destination marketing and management and creation of a positive image of tourism destinations. Thesis contains description of tourism industry development and its prospects for the future period, outbound and inbound tourism in the Czech Republic and description of examined countries - Norway and Iceland are also characterized.en
dc.format.extent2467418 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza image, image destinací cestovního ruchu, cestovní ruch, focus group, polaritní profilcs
dc.subjectImage analysis, tourism destination image, tourism, focus group, polarity profileen
dc.titleAnalýza image Norska a Islanducs
dc.title.alternativeImage Analysis of Norway and Icelanden
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimková, Marcelacs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKLI350_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record