Show simple item record

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorKristiníková, Eliškacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:25:51Z
dc.date.available2014-08-05T09:25:51Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102214
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá nákupním chováním zákazníků na trhu krmiv pro zvířata, zaměřené na produkty pro psy a kočky, jakožto dvě nejčastěji chované domácí zvířata v českých domácnostech. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké je nákupní chování zákazníků na trhu krmiv pro zvířata. Dílčím cílem je pozorovat ceny jednotlivých produktů pro zvířata v řadě maloobchodů a porovnat jejich vývoj. Na základě získaných informací objasnit za jakou cenu zákazníci tyto zvířecí krmiva nakupují a jaký maloobchod si pro svůj nákup volí. Sběr dat probíhal formou osobního dotazování na základě odpovídajícího dotazníku. Respondenti byli oslovování v maloobchodech, kde rovněž probíhal po dobu jednoho roku pravidelný sběr cen zvířecího krmiva a vlastní pozorování nákupních podmínek. Závěrem práce jsou popsány zjištěné výsledky a uvedeny návrhy, kterými se mohou nechat inspirovat jak výrobci krmiva, tak i maloobchodníci a zákazníci kupující zvířecí produkty.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the shopping behavior of customers in the market for animal feed, focusing on products for dogs and cats, as the two most commonly pets kept in Czech households. The main objective of this work is to determine the purchasing behavior of customers in the market for animal feed. The partial target is to observe the prices of individual products for pets in many retail stores and to compare their development. Based on the obtained information to clarify if the price of animal feed is suitable for customers and to decide which retail for buying these products they choose. The data were collected through personal interviews. Respondents were approached in retail. For one year regular collection of prices of animal feed took place and it included also observing of purchasing conditions. Finally, the thesis describes the results and presented proposals that may be inspirations to producers, as well as retailers and customers buying these animal products.en
dc.format.extent6110260 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNákupní chovánícs
dc.subjectznalost značkycs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectzvířecí krmivocs
dc.subjectsběr cencs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectPurchasing behavioren
dc.subjectbrand knowledgeen
dc.subjectretail tradeen
dc.subjectanimal feeden
dc.subjectcollection of pricesen
dc.subjectquestioningen
dc.titleAnalýza nákupního chování na trhu krmiv pro zvířatacs
dc.title.alternativePurchasing Behaviour Analysis on the Pet Feed Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabrielacs
dc.date.accepted2014-06-05cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRI0037_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record