Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorKašparová, Luciecs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:26:08Z
dc.date.available2014-08-05T09:26:08Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102232
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo měření spokojenosti obyvatel Jesenického regionu s místní veřejnou dopravou. Průzkum spokojenosti byl prováděn pomocí elektronického dotazníkového šetření. Hlavním záměrem dotazování bylo zjistit, co je pro obyvatele regionu důležité a jak jsou spokojeni s veřejnou dopravou v regionu. V první kapitole je charakterizován samotný region a také historie a současná situace dopravy v regionu. Druhá kapitola je zaměřena na teoretická východiska služeb obecně i služeb v dopravě. Další kapitola obsahuje metodiku výzkumu měření spokojenosti. Je zde vysvětlen problém a cíl výzkumu, doplněn o hypotézy. Analytická část obsahuje popis zjištěných výsledků výzkumu, společně s grafy a tabulkami. Od analytické části se odvíjí i další kapitola s návrhy a doporučeními. Závěrečná část je stručným shrnutím celé diplomové práce.cs
dc.description.abstractThe aim of this dissertation was to measure public satisfaction of the Jeseník region with the local public transport. The satisfaction survey was conducted by using an electronic questionnaire. The main purpose of the survey was to find out what is important for people of the region and how satisfied they are with the public transport in the region. The first chapter characterizes the region itself and the history and the current situation of the transport in the region. The second chapter is focused on the theoretical background of the general services and the transport services. The next chapter contains the research methodology of the satisfaction measurement. There is explained the problem and the goal of the research completed by hypothesis. The analytical part contains a description of the research results, along with the charts and the tables. The analytical part also affects the next chapter with suggestions and recommendations. The final section is a brief summary of the whole dissertation.en
dc.format.extent5053234 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectJesenický regioncs
dc.subjectMěření spokojenostics
dc.subjectSlužby v dopravěcs
dc.subjectVeřejná dopravacs
dc.subjectDotazovánícs
dc.subjectTunel pod Červenohorským sedlemcs
dc.subjectJesenický regionen
dc.subjectMeasuring satisfactionen
dc.subjectTransport servicesen
dc.subjectPublic transporten
dc.subjectPollingen
dc.subjectThe tunnel under Červenohorké sedloen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s dopravní obslužností v regionucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Transport Services in the Regionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNémethová, Zuzanacs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAS359_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam