Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNěmec, Radekcs
dc.contributor.authorKrček, Vladimírcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:26:38Z
dc.date.available2014-08-05T09:26:38Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102260
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractMnoho firem v dnešní době využívá tzv. uživatelské portály, které slouží především zákazníkům - ať už pro vyřizování požadavků z domova, nebo například pro přehledy či platby vyúčtování za objednané služby. Z pohledu uživatele je důležité, aby měl takový portál určitou úroveň. Tedy aby měl příjemný vzhled, odpovídající strukturu, přehlednost i funkčnost. Cílem práce bylo navrhnout zadavatelské firmě změny v jejím řešení, a to na základě benchmarkového srovnání s konkurenčními portály, včetně vyslovení doporučení o provedení či neprovedení optimalizace pro mobilní zařízení. V první části byla popsána teoretická východiska, a to především různé koncepty User-Experience, zmíněný benchmarking a typy výzkumu. K získání dat byla využita metoda osobního dotazování s běžnými uživateli internetu. V analytické části byly popsány nejprve jednotlivé portály, poté výsledky zkoumání. V poslední kapitole byla navržena konkrétní doporučení a návrhy na změny, které byly vyobrazeny i graficky.cs
dc.description.abstractThese days, many companies use the so-called user portals that primarily serve to customers - for instance, they can handle requests from home, see reports, or pay the bills for ordered services. From the user´s perspective, it is essential that such portal meets a certain standard. It should have a pleasant appearance, corresponding structure, and it should be well arranged and functional. The aim of this thesis was to design changes in the solution of the Client´s company based on a benchmark comparison with competing portals, including a recommendation on implementing or not implementing optimization for mobile devices. The first part describes theoretical background, mainly different concepts of User-experience, the above-mentioned benchmarking and types of research. The data was collected using the method of personal interviews with ordinary Internet users. The analytical part describes individual portals and then the research results. The last chapter proposes concrete recommendations and proposals for changes, which are also shown graphically.en
dc.format.extent1353923 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectuser-experiencecs
dc.subjectuživatelský portálcs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectbenchmarkingen
dc.subjectuser-experienceen
dc.subjectuser portalen
dc.subjectoptimizationen
dc.titleNávrh inovace prostředí uživatelského portálu energetické firmycs
dc.title.alternativeProposal of the User Portal Innovation for Energy Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKonečný, Přemyslcs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department157 - Katedra systémového inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRC104_EKF_N6209_6209T025_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam