Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petrcs
dc.contributor.authorJurčová, Kamilacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:27:32Z
dc.date.available2014-08-05T09:27:32Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102309
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem mé diplomové práce je Návrh marketingové strategie pro rozvoj mikroregionu. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je zpracována socioekonomická analýza mikroregionu Dolní Poolšaví. Dále jsou popsána teoretická východiska strategického plánu rozvoje mikroregionu a závěr je věnován konkrétní metodice zpracování tohoto strategického plánu. Praktická část se zabývala metodikou sběru dat, postavenou na dvou souběžných výzkumech zaměřených na rozdílné respondenty. Součástí je také SWOT analýza, na jejím základě spolu s výzkumem jsou stanoveny strategické oblasti, cíle a priority pro rozvoj tohoto území. Výstupem práce je samotný návrh marketingové strategie Mikroregionu Dolní Poolšaví.cs
dc.description.abstractThe topic of this diploma thesis is Designing Marketing Strategy for Development of Microregion. This diploma thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical one. In the theoretical part, there are described the socioeconomic analysis of chosen microregion Dolní Poolšaví and also theoretical resources of the strategic development plan of this microregion. At the end of this part, the specific methodology of the strategic plan is shown in details. The practical part deals with the methodology of data gathering based on two concurrent researches focusing on different respondents. Based on SWOT analysis and research results the strategic areas, goals and priorities of the development of the chosen microregion are claimed. The result of this diploma thesis is the specific designing marketing strategy of Microregion Dolní Poolšaví.en
dc.format.extent3967691 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMikroregion Dolní Poolšaví, strategický plán rozvoje, socioekonomická analýza, marketingový výzkum, SWOT analýza, strategický cíl.cs
dc.subjectMicroregion Dolní Poolšaví, strategic development plan, socioeconomic analysis, marketing research, SWOT analysis, strategic goal.en
dc.titleNávrh marketingové strategie pro rozvoj mikroregionucs
dc.title.alternativeDesigning Marketing Strategy for Development of Microregionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeČtvrtková, Darinacs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJUR542_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam