Show simple item record

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorDaňková, Kateřinacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:27:43Z
dc.date.available2014-08-05T09:27:43Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102314
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato diplomová práce si všímá zajímavého a v České republice relativně nového fenoménu v oblasti marketingové komunikace – tzv. product placementu – a jeho výskytu v české televizní tvorbě. V teoretické části si práce klade za cíl představit tento druh reklamy v obecné rovině, vyzdvihnout jeho hlavní výhody a na konkrétních případech zmapovat, jak jej využívají české televizní stanice poté, co to v roce 2010 umožnila tuzemská legislativa. Základem praktické části je pak analýza vysílání České televize, která zkoumá podíl product placementu na příjmech z její reklamní činnosti.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on the product placement – an interesting phenomenon in the area of marketing communications which is relatively new in the Czech Republic. It also explore its occurrence in the Czech TV broadcasting. In theoretical part the main aim of this thesis is to introduce this kind of advertising in general, highlight the main advantages and show how the Czech TV stations use product placement after it has been allowed by domestic legislation. Basis of the practical part is an analysis of Czech Television broacasting, which investigates the share of product placement on the income from its advertising activities.en
dc.format.extent1439844 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectProduct placementcs
dc.subjecttelevizecs
dc.subjectvysílánícs
dc.subjectumístěnícs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectČeská televizecs
dc.subjectveřejnoprávnícs
dc.subjectfilmcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodíl na příjmechcs
dc.subjectProduct placementen
dc.subjectTVen
dc.subjectbroadcastingen
dc.subjectplacementen
dc.subjectmarken
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectCzech Televisionen
dc.subjectpublicen
dc.subjectfilmen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectshare of incomeen
dc.titleProduct Placement jako další možnost příjmů České televizecs
dc.title.alternativeProduct Placement as Another Income Option of Czech Televisionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŽáček, Mojmírcs
dc.date.accepted2014-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDAN206_EKF_N6202_6202T095_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record