Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorKrečmer, Jiřícs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:27:45Z
dc.date.available2014-08-05T09:27:45Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102316
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je nalezení mobilní aplikace, která nejlépe odpovídá preferencím zákazníků. Využitím metody vícekriteriálního rozhodování jsou z vlastností mobilních aplikací vybrány ty, které mají největší důležitost při pořízení nové aplikace. Porovnání zkoumaných alternativ s ohledem na jednotlivá kritéria vede k výběru alternativy, která nejlépe odpovídá preferencím zákazníků a cíli práce.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to find a mobile phone application that best suits the preferences of customers. By using method of multi-criteria decision making, characteristics that have the highest importance when purchasing a new application are chosen. A comparison of the alternatives with respect to each criterion leads to the selection of one alternative that best fits the customer's preferences and objectives of the thesis.en
dc.format.extent1124763 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvícekriteriální rozhodovánícs
dc.subjectmobilní aplikacecs
dc.subjectAHPcs
dc.subjectanalytický hierarchický procescs
dc.subjectMADMcs
dc.subjectmulti-criteria decision makingen
dc.subjectmobile phone applicationsen
dc.subjectAHPen
dc.subjectanalytic hierarchy processen
dc.subjectMADMen
dc.titleVyužití vícekriteriálního rozhodování při výběru mobilní aplikacecs
dc.title.alternativeMulticriterial Decision Making Usage in the Mobile Phone Application Selectionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTomeš, Pavelcs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRE0041_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam