Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorDerych, Ladislavcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:27:46Z
dc.date.available2014-08-05T09:27:46Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102317
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je „Analýza internetového marketingu na trhu cestovních agentur“. Cílem práce je analyzovat využití internetového marketingu na trhu cestovních agentur v České republice. Po charakteristice trhu cestovních agentur a vymezení základních teoretických východisek internetového marketingu bylo osm vybraných cestovních agentur porovnáváno v oblastech související s marketingem na internetu. Na základě výsledků analýz byly identifikovány největší a nejčastější chyby, kterých se cestovní agentury v této oblasti dopouští. Následně bylo navrženo řešení těchto problémů.cs
dc.description.abstractThis master’s thesis deals with the “Internet Marketing Analysis on the Travel Agencies Market”. It is aimed to analyse the use of the Internet marketing on the travel agencies market in the Czech Republic. Following the characteristics of the travel agencies market and defining the underlying theoretical bases for the Internet marketing, eight selected travel agencies were compared in the areas related to the Internet marketing. Based on the results of analyses, the major and most frequent errors made by travel agencies in this area were identified. After that, the solution of the problems was proposed.en
dc.format.extent13204160 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectcestovní agenturacs
dc.subjectinternetová reklamacs
dc.subjectwww stránkycs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjecttravel agencyen
dc.subjectInternet advertisingen
dc.subjectwebpagesen
dc.subjectsocial networksen
dc.titleAnalýza internetového marketingu na trhu cestovních agenturcs
dc.title.alternativeInternet Marketing Analysis on the Travel Agencies Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMusil, Ondřejcs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDER0002_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam