Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorHromková, Alexandracs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:28:03Z
dc.date.available2014-08-05T09:28:03Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102331
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractConvenience stores je moderní obchodní formát se vyznačuje sice omezenou nabídkou zboží, ale v podstatě nabízí vše od potravin přes alkohol až po hygienické potřeby. Jsou umísťovány na místech s velkou koncentrací osob a v jejich bezprostřední blízkosti se často nenachází jiné konkurenční prodejny. Typickým příkladem jejich alokace mohou být sídliště, čerpací stanice nebo malé prodejny uprostřed vlakového nádraží. Cílem práce bylo zjistit pozici convenience stores mezi spotřebiteli. Zda mají znalost o druhu tohoto obchodního formátu a zda v něm nakupují. Dílčím cílem práce bylo srovnání vývoje názorů a znalostí o convenience stores v průběhu několika let. K dosažení těchto cílů byl použit jak primární výzkum, založený na osobním dotazování pomocí strukturovaného dotazníku, tak také výzkum sekundární, spočívající ve zhodnocení postojů, názorů a zvyklostí spotřebitelů u obchodních formátů convenience stores v období několika let.cs
dc.description.abstractConvenience store is modern retail format characterized by a limited range of goods , but basically offers everything from food to alcohol to health needs. They are placed in places with large concentrations of people and in their immediate vicinity is often not other competing stores . A typical example of the allocation may be gas station or small store in the middle of the train station. The aim of the study was to determine the position of convenience stores among consumers. If they have knowledge about this retail format and if they visited these stores. The partial aim was to compare the development of views and knowledge of convenience stores in a few years To achieve these objectives was used as primary research , based on personal interviews using a structured questionnaire , as well as secondary research , consisting in the assessment of attitudes , opinions and lifestyles of consumers at retail formats convenience stores in several years.en
dc.format.extent5972041 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectConvenience stores, maloobchod, pozice convenience, český maloobchodní trh, c-storescs
dc.subjectConvenience stores, retail, position of convenience, czech retail market, c-storesen
dc.titleAnalýza pozice convenience stores na českém maloobchodním trhucs
dc.title.alternativeAnalysis of Convenience Stores Position on the Czech Retail Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRO0015_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record