Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorŠimák, Štěpáncs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:28:14Z
dc.date.available2014-08-05T09:28:14Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102347
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem event marketingu pro opavské obchodní centrum Breda & Weinstein. Primárním cílem je navrhnout dva konkrétní eventy, které napomohou vybudovat image společensko-kulturního obchodního centra. Pro sběr nápadů na možné eventy byla využita analýza nápadů ze strany zákazníků obchodního centra Breda & Weinstein, dále rozhovoru se skupinou respondentů a také byly předneseny vlastní nápady. Sekundárním cílem diplomové práce je popsat proběhlé eventy u obchodního centra Breda & Weinstein a konkurenčního obchodního centra Silesia za rok 2013 a 2014. Touto analýzou se čerpaly podněty pro možné eventy, ale také zároveň předcházelo zopakování již proběhlého eventu. Na základě popisu proběhlých eventů a sběru nápadů byly vybrány dva koncepty, které se rozepsaly do podoby dvou konkrétních eventů. Bylo stanoveno jméno eventu, datum konání, plán marketingové komunikace, technické zabezpečení, nutné zdroje, harmonogram samotného eventu a odhadovaný rozpočet.cs
dc.description.abstractThis thesis describes the design of event marketing for Opava business center Breda & Weinstein. The primary objective is to design two specific events that will help build the image of socio - cultural business center. To collect ideas for possible events was based on an analysis of ideas from customers of shopping center Breda & Weinstein , as well as an interview with a group of respondents and were also presented own ideas. The secondary objective of this thesis is to describe past events at the shopping center Breda & Weinstein and competitive shopping center Silesia in 2013 and 2014. This analysis drew on the ideas for possible events, but also to prevent repetition of already implemented event. Based on the description of past events and collecting ideas was selected two concepts , which expanded into two specific events. It was determined the event name , date , plan of marketing communications , technical support, necessary resources , the actual event schedule and estimated budget.en
dc.format.extent3970632 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectEventcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectnávrh event marketingucs
dc.subjectrozhovorcs
dc.subjectobchodní centrumcs
dc.subjectBredacs
dc.subjectOC Breda & Weinsteincs
dc.subjectměsto Opavacs
dc.subjectEventen
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectevent marketing designen
dc.subjectinterviewen
dc.subjectshopping centeren
dc.subjectBredaen
dc.subjectOC Breda & Weinsteinen
dc.subjectOpava cityen
dc.titleNávrh event marketingu pro obchodní centrumcs
dc.title.alternativeEvent Marketing Design for Shopping Centreen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKyzeková, Janacs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIM0035_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam