Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorMišková, Hanacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:28:20Z
dc.date.available2014-08-05T09:28:20Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102353
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPráce pojednává o diskontních prodejnách, které jsou v rámci retailu často diskutovány v souvislosti se snižující diferenciací maloobchodních formátů. Nahlíží na ně z hlediska vnímání nakupujících, kteří uskutečňují nákupy potravin a zboží běžné denní potřeby. Pro určení pozice diskontních prodejen na českém maloobchodním trhu jsou shromážděna jak sekundární, tak primární data. V rámci primárního výzkumu je využito kvalitativní metody dotazování. Na základě zjištěných výsledků je vnímání českých nakupujících analyzováno a lze ověřit životaschopnost nového konceptu diskontních prodejen v současných podmínkách českého maloobchodního trhu.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the subject of discount retail outlets which are often being discussed in relation to the decreasing retail format differentiation. These are being viewed from the point of view of the customers who shop for food and other goods for everyday use. In order to determine the position of discount retail outlets in the Czech retail market, both the primary and secondary data have been collected. With regards to the primary research, a qualitative method of questioning has been used. Based on the obtained results, the Czech customers´ perception has been analyzed and it is possible to verify the viability of the new concept of discount sales outlets in the contemporary Czech retail market conditions.en
dc.format.extent12098127 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMaloobchodní trhcs
dc.subjectmaloobchodní formátcs
dc.subjectmaloobchodní řetězeccs
dc.subjectdiskontní prodejnacs
dc.subjectkoncentracecs
dc.subjectdiferenciacecs
dc.subjectkonceptcs
dc.subjectpozicecs
dc.subjectzměnacs
dc.subjectpotravinycs
dc.subjectzboží běžné denní potřebycs
dc.subjectvnímání nakupujícíchcs
dc.subjectretail marketen
dc.subjectretail formaten
dc.subjectretail chainen
dc.subjectdiscount retailen
dc.subjectconcentrationen
dc.subjectdifferentiationen
dc.subjectconcepten
dc.subjectpositionen
dc.subjectchangeen
dc.subjectfooden
dc.subjectdaily goodsen
dc.subjectcustomer perceptionen
dc.titleAnalýza pozice diskontních prodejen na českém maloobchodním trhucs
dc.title.alternativeAnalysis of Discount Stores Position in the Czech Retail Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIS091_EKF_N6208_6208T062_2012
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record