Show simple item record

dc.contributor.advisorNovotný, Josefcs
dc.contributor.authorLounová, Irenacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:28:23Z
dc.date.available2014-08-05T09:28:23Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102355
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je odhad modelů ratingu evropských firem z odvětví spotřebního průmyslu a maloobchodu pomocí vícerozměrných statistických metod. V první části práce jsou obsaženy údaje o ratingu, historii ratingu, ratingových agenturách a procesu tvorby ratingu. V závěru kapitoly je zahrnuta charakteristika finanční analýzy a vybraných poměrových ukazatelů. Náplní druhé části je teoretický popis metodiky zvolených vícerozměrných statistických metod, kterými jsou diskriminační analýza a logistická regrese. V poslední, aplikační, části práce je pak proveden odhad modelů ratingu s využitím dvouskupinové diskriminační analýzy, třískupinové diskriminační analýzy a binární logistické regrese.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is estimate of rating models of European companies from the consumer industry and retail by multivariate statistical methods. The first part of thesis contains information about the rating, rating history, rating agencies and the process of making the rating. At the end of this chapter is characterization of financial analysis and selected ratios. Second part is a theoretical description of the methodology of selected multivariate statistical methods that are discriminant analysis and logistic regression. The last part of the thesis is an application part that consists of the estimation of rating models using the two-group discriminant analysis, three-group discriminant analysis and binary logistic regression.en
dc.format.extent2454494 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfirmacs
dc.subjectratingcs
dc.subjectratingová agenturacs
dc.subjectvícerozměrné statistické metodycs
dc.subjectdiskriminační analýzacs
dc.subjectlogistická regresecs
dc.subjectratingový modelcs
dc.subjectcompanyen
dc.subjectratingen
dc.subjectrating agencyen
dc.subjectmultivariate statistical methodsen
dc.subjectdiscriminant analysisen
dc.subjectlogistic regressionen
dc.subjectrating modelen
dc.titleOdhad modelů ratingu evropských firem s využitím vícerozměrných statistických metodcs
dc.title.alternativeEstimation of Rating Models of European Companies by Multivariate Statistical Methodsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVodová, Pavlacs
dc.date.accepted2014-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department154 - Katedra financícs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchFinancecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLOU0009_EKF_N6202_6202T010_00_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record