Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJuroška, Martincs
dc.contributor.authorŠindlerová, Evacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:28:29Z
dc.date.available2014-08-05T09:28:29Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102361
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je analyzovat česko-čínskou obchodní interakci. Budu zjišťovat, jaký byl vývoj hospodářských vztahů České republiky s Čínou od navázání spolupráce v roce 1912 do dnešní doby. Abych pochopila postavení Číny v mezinárodních vztazích, budu ji zkoumat nejdříve na globální úrovni. Popíšu vývoj čínské ekonomiky a čínských mezinárodních vztahů a následovně se zaměřím na obchodní vztahy s Českou republikou, kterou blíže specifikuji na příkladu působení české firmy Škoda Auto v Číně. Tento největší český podnik a výrobce automobilů je třetím největším zaměstnavatelem v České republice. V Číně začala Škoda Auto podnikat od roku 2005. Po svém šestiletém působení na zdejším trhu pokořila Škoda Auto v roce 2013 hranici jednoho milionu prodaných vozů. Budu zkoumat příčiny tohoto úspěchu a dále se pokusím najít cesty směřující k snížení deficitu obchodní bilance, který dlouhodobě naše země s Čínou vykazuje.cs
dc.description.abstractThe main objective of this thesis is to analyze Czech - Chinese business interaction. I'll check what was the development of economic relations between the Czech Republic and China since the establishment of cooperation in 1912 until today. To understand China's position in international relations, I will first examine the global level. I will describe the development of the Chinese economy and China's international relations, and subsequently focus on trade relations with the Czech Republic, which I will closely specify using the example of the business of Czech Škoda Auto in China. The largest Czech company and automobile manufacturer is the third largest employer in the Czech Republic. Skoda Auto started business in China since 2005. After six years in the local market Škoda Auto has beaten the one million cars sold goal in 2013. I will examine the reasons for this success and will try to find a path leading to a reduction in the trade deficit, which has long our country with China shows.en
dc.format.extent1678316 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectČínacs
dc.subjectobchodcs
dc.subjectinterakcecs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectexportcs
dc.subjectautomobilcs
dc.subjectŠkoda Autocs
dc.subjectCzech republicen
dc.subjectChinaen
dc.subjecttradeen
dc.subjectinteractionen
dc.subjectcollaborationen
dc.subjectexporten
dc.subjectautomobileen
dc.subjectSkoda Autoen
dc.titleČesko-čínská obchodní interakcecs
dc.title.alternativeTrade Interaction between the Czech republic and Chinaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVaradzin, Františekcs
dc.date.accepted2014-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIN152_EKF_N6202_6202T095_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam