Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorSalvová, Hanacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:28:36Z
dc.date.available2014-08-05T09:28:36Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102367
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je zhodnocení hlavních obchodních procesů – nákupu a prodeje, probíhajících v průmyslové přepravní společnosti VÍTKOVICE Doprava, a. s. Teoretická část práce se zabývá obecnou problematikou nákupní a prodejní činnosti, obchodními procesy na průmyslových trzích a v dopravních službách. Charakteristika firmy nastiňuje konkrétní nabídku firmy, zkoumá dopravní trh a analyzuje konkurenci. Další kapitolou je metodika shromažďování dat, která sestavuje plán jednotlivých činností primárního výzkumu. Marketingový výzkum byl proveden mezi zaměstnanci společnosti VÍTKOVICE Doprava, a. s. Zvolenými metodami se stalo písemné dotazování prostřednictvím tištěných dotazníků v kombinaci s řízenými rozhovory. Samotná analytická část interpretuje výsledky provedeného výzkumu. Slovní hodnocení je doplněno vhodnými tabulkami a grafy a je podkladem pro kapitolu návrhů a doporučení k obchodním procesům firmy. Navržená opatření mohou vést ke zkvalitnění procesů a tím k větší spokojenosti interního i externího prostředí firmy.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to evaluate the main business processes – purchase and sale, taking place in the industrial transport company “VITKOVICE Doprava, a. s”. Theoretical part deals with general issue of buying and selling activities, business processes in industrial markets and in transport services. Characteristics of company describes specific firm’s offer, analyzes the transport market and competition. Another section is the methodology of marketing research, which prepares plan of activities of the primary research. Marketing research was conducted among employees “VITKOVICE Doprava, a. s.” Chosen methods were written inquiries by means of printed questionnaires combined with controlled interviews. The analytical section interprets the results of the research, where is the verbal assessment accompanied by appropriate tables and charts. This part became the basis for chapter proposals and recommendations to the business processes of the company. The proposed measures may lead to improvement of processes and hence to greater satisfaction of both of internal and external business environment.en
dc.format.extent5924453 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectObchodní procesycs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectprodejcs
dc.subjectpřepravacs
dc.subjectnákladní dopravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectBusiness processesen
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectsaleen
dc.subjecttransporten
dc.subjectcargoen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza obchodních procesů průmyslové přepravní společnostics
dc.title.alternativeBusiness Processes Analysis of Industrial Transport Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGleichová, Gabrielacs
dc.date.accepted2014-06-05cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAL0021_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam