dc.contributor.advisor | Horváthová, Petra | cs |
dc.contributor.author | Matznerová, Barbora | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T09:28:38Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T09:28:38Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/102369 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývala procesem vzdělávání a rozvoje zaměstnanců Gymnázia Mikuláše Koperníka v Bílovci. Na základě materiálů, které byly organizací poskytnuty, a rozhovorů s ředitelem gymnázia byl analyzován stávající proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Pomocí dotazníkového šetření byly zjištěny důležité informace a názory současných zaměstnanců na tento proces. Díky všem těmto informacím byla navrhnuta doporučení pro zefektivnění stávajícího procesu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Prvním doporučením bylo zajistit dostupnost základních informací o školeních a vzdělávacích kurzech. Druhým doporučením bylo ověřovat nově získané znalosti a dovednosti zaměstnanců. Následně bylo doporučeno zajistit písemné sdělování názorů o průběhu vzdělávací aktivity. Poslední doporučení bylo učitelům, co možná nejčastěji, umožnit vzdělávání v rámci metod, jejichž součástí je zapojení praxe. | cs |
dc.description.abstract | This work deals with the analysis of the employee education and development process in the Mikuláš Koperník High School in Bílovec. The existing education and development process has been analysed based on materials provided by the organization and interview with the school director. The questionnaire survey helped to find important information and also opinion of current employees. Recommendations for improvement of the current education and development process were proposed thanks to gained information. The first recommendation was to ensure the availability of basic information about trainings and education courses. The second recommendation was to verify the newly acquired knowledge and skills of employees. Further it was recommended to provide a written feedback describing the progress of learning activities. The last recommendation was to encourage teachers to use as often as possible methods, which involve the practical part. | en |
dc.format.extent | 5027336 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | organizace | cs |
dc.subject | zaměstnanec | cs |
dc.subject | vzdělávání zaměstnanců | cs |
dc.subject | vzdělávací aktivity | cs |
dc.subject | organization | en |
dc.subject | employee | en |
dc.subject | education of employees | en |
dc.subject | learning activities | en |
dc.title | Analýza procesu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců Gymnázia Mikuláše Koperníka v Bílovci | cs |
dc.title.alternative | Analysis of the Employee Education and Development Process in the Mikuláš Koperník High School in Bílovec | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Mrva, Pavel | cs |
dc.date.accepted | 2014-05-26 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 115 - Katedra managementu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Management | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | MAT0038_EKF_N6208_6208T037_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |