Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorHoužvová, Sylviecs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:28:41Z
dc.date.available2014-08-05T09:28:41Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102372
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza diskontních prodejen s rychloobrátkovým zbožím na českém maloobchodním trhu. Primárním cílem bylo zjistit oblíbenost diskontních prodejen českými zákazníky a jejich postoje k tomuto obchodnímu formátu. Výzkum probíhal prostřednictvím kvantitativní analýzy. Primární data byla shromažďována metodou osobního dotazování. Práce je rozdělena do šesti kapitol. Druhá kapitola zahrnuje teoretická východiska profilace provozních jednotek maloobchodu na českém trhu a teorii maloobchodního marketingového mixu. Třetí kapitola obsahuje historii a charakteristiku diskontních prodejen. Ve čtvrté kapitole je definovaná metodika shromažďování dat výzkumu. Pátá kapitola vyhodnocuje a interpretuje výsledky primárního šetření.cs
dc.description.abstractThe theme of the diploma thesis is discount stores analysis with Fast Moving Consumer Goods in the Czech market. The primary aim was to find out discount stores popularity of Czech consumers and their position to the business format. The research was performed by using quantitative analysis. The primary data was collected by a method of personal inquiring. The thesis is divided into six chapters. The second charter includes a theoretical profiling of the retail operating units on the Czech market and theory of the retail marketing mix. The third charter contains the history and characteristics of the discount stores. The fourth charter is defined metodology for collecting research data. The fifth charter evaluates and interprets the results of primary inquiry.en
dc.format.extent4415014 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza, český trh, diskontní prodejna, maloobchod, marketingový mix, rychloobrátkové zboží, zákazníkcs
dc.subjectanalysis, Czech market, discount store, retail, marketing mix, fast moving consumer goods, customeren
dc.titleAnalýza pozice diskontních prodejen na českém trhucs
dc.title.alternativeAnalysing the Position of Discount Stores on the Czech Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOU0007_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record