Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenkacs
dc.contributor.authorLukovská, Michaelacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:28:51Z
dc.date.available2014-08-05T09:28:51Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102380
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou obchodního případu firmy na mezinárodním trhu. Tato firma obchoduje na B2B trhu převážně s hutním materiálem. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje mezinárodnímu obchodu obecně, segmentací mezinárodního trhu, mezinárodnímu obchodnímu jednání, průběhem zahraniční obchodní operace, náležitostem kupní smlouvy, pojištěním a riziky. Díky analýze v praktické části byla navrhnuta určitá doporučení, která by mohla vést k získání nových zakázek na mezinárodním trhu nebo zefektivnit průběh obchodních případů, které se budou v budoucnu realizovat. Mezi tato doporučení patří především větší podpora webových stránek v cizím jazyce, aktuálnost těchto webových stránek, získávání nových kontaktů díky účasti na veletrzích nebo podrobný průzkum konkurence na potenciálním trhu. Další oblastí jsou návrhy, které by měly pomoci při realizaci dalších obchodních případů v zahraničí, jedná se především o komunikaci se zákazníkem, zprostředkovatelem, dodavatelem a dalšími účastníky obchodního případu. Analýza ukázala, že daný obchodní případ byl efektivní, ale díky podrobnému analyzování jeho průběhu, lze určit, kde nastaly problémy, kterým by bylo vhodné v nových případech předejít.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with analysis of the business contract of company on the international market. This company trades on the B2B market of metallurgical products. The diploma thesis includes theoretical and practical part. The theoretical part is focused on international trade in general, international market segmentation, international trade negotiations, the course of foreign trade operations, conditions of the contract, and insurance risks. Due to analysis in the practical part there were suggested some recommendations that could lead to the acquisition of new contracts on the international market and streamline the process of business contract that will be implemented in the future. These recommendations inclide mainly greater support of websites in foreign languages, timeliness of these websites, getting new contacts through participation in trade fairs or detailed survey of potential competition in the market. Other areas of suggestions that should help in the realization of other business deals abroad, it is all about communicating with customers, intermediaries, suppliers and other parties to the transaction. The analysis showed that the business case has been effective, but due to a detailed analysis of the course, can be determine where problems occurred, which would be useful to prevent new cases.en
dc.format.extent11631957 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZahraniční obchod, mezinárodní trh, segmentace trhu, rizika mezinárodního podnikání, pojištění, mezinárodní obchodní jednání, dodací podmínky, cla, kupní smlouva, logistika, SWOT analýza, faktorová analýzacs
dc.subjectForeign trade, international market, market segmentation, the risks of international business, insurance, international trade negotiations, delivery terms, customs, contract of sale, logistics, SWOT analysis, factor analysisen
dc.titleAnalýza obchodního případu firmy na mezinárodním trhucs
dc.title.alternativeAnalysing Business Contract of Company on the International Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJuřicová, Annacs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLUK0016_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam