Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorKmiťová, Gabrielacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:29:17Z
dc.date.available2014-08-05T09:29:17Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102408
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je seznámení se s reklamou v médiích se zaměřením na eticko-právní pohled. Reklama je v dnešní době považována za jeden z nejdůležitějších prvků, pomocí něhož lze dojít úspěchu (k prodeji). V současné době si jistě každý z nás nemohl nevšimnout stále většího množství reklamy ve sdělovacích prostředcích, na internetu či dalších dostupných formách. Zkrátka řečeno, reklama je všude kolem nás, ve všech možných podobách, ve všech možných časových okamžicích. Ať chceme nebo ne, reklama se stala součástí našeho života. Stejně jako jiné prvky i reklama se musí řídit jistým pravidly. Ve své diplomové práci se zabývám pravidly etickými a právními. První kapitola je věnována etickému názoru na reklamu, tedy co je etické, co naopak není a podobně. Ve druhé kapitole jsem se věnovala reklamnímu právu, tedy různým zákonům spojeným s reklamou, etické samoregulaci a podobně. Jaké důsledky porušení práva v reklamních sděleních hrozí zadavatelům, provozovatelům či tvůrcům reklamy je rozebráno ve třetí kapitole.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to introduce advertising in media with a focus on ethical and legal perspective. Advertising is nowadays considered one of the most important elemements how to get to success (sale). Currently, surely each of us has noticed an increasing amount of advertising in the media, on the internet or other available forms. Simply, advertising is all around us, in all possible forms, in all possible points in time. Whether we like it or not, advertising has become part of our lives. Like other elements also advertising must follow certain rules. In my thesis I deal with ethical and legal rules. The first chapter is focused on ethical opinion on the advertising, what is or is not ethical and suchlike. The second chapter is devoted to advertising law, which means various laws associated with advertising, ethical self-regulation and others. What consequences may breaking of advertising law bring to customers, operators and advertisement authors is discussed in the third chapter.en
dc.format.extent1442704 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectEticko-právní pohledcs
dc.subjectEtikacs
dc.subjectReklamní právocs
dc.subjectEtická samoregulacecs
dc.subjectDůsledky porušení práv v reklamních sděleních.cs
dc.subjectPublicityen
dc.subjectMediumen
dc.subjectEthical-legal perspectiveen
dc.subjectEthicen
dc.subjectAdvertising Lawen
dc.subjectEthical self-regulationen
dc.subjectConsequences of infringement in advertisements.en
dc.titleEticko-právní pohled na reklamu v médiíchcs
dc.title.alternativeEthical and Legal Perspective on Advertising in the Mediaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŽáček, Mojmírcs
dc.date.accepted2013-09-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v žurnalisticecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKMI011_EKF_N6202_6202T095_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam