Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPochyla, Martincs
dc.contributor.authorKobzová, Hanacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:29:19Z
dc.date.available2014-08-05T09:29:19Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102411
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je provést takové úpravy internetového obchodu, které zvýší počet objednávek na eshopu a jeho konverzní poměr. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první kapitole jsou popsána teoretická východiska vztahující se k internetovému marketingu vč. jeho nástrojů. Rovněž se zabývá podpůrnými službami, jako jsou zbožové vyhledávače či Google Analytics. Druhá kapitola analyzuje stávající stav internetového obchodu společnosti vč. jeho hodnocení a návrhů na úpravy. Následující kapitola popisuje konkrétní úpravy provedené v internetovém obchodu za účelem splnit cíl této práce. Čtvrtá kapitola hodnotí provedené změny na základě dat získaných z analytické webové služby a porovnává data před změnami a po provedených změnách.cs
dc.description.abstractThe aim of this master’s thesis is to modify existing eshop with the purpose of increasing its order conversions and conversation rate. The thesis is divided into four chapters. The first chapter describes theoretical background related to internet marketing and its tools including auxiliary services as comparison shopping websites and Google Analytics. The second chapter analyzes and evaluates the current state of the eshop and proposes changes. The following chapter describes the modifications made in order to achieve the objective of this thesis. The fourth chapter evaluates performed changes based on data collected by web analytics tool and compares the period before and after the changes were made.en
dc.format.extent4613844 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetový obchodcs
dc.subjecteshopcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectzbožové porovnávačecs
dc.subjectwebová analytikacs
dc.subjecteshopen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectcomparison shopping websitesen
dc.subjectweb analyticsen
dc.titleZvyšování konverzí internetového obchoducs
dc.title.alternativeIncreasing of E-Shop Conversionsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubina, Josefcs
dc.date.accepted2014-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikycs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOB096_EKF_N6209_1802T001_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam