Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorHavlová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:29:26Z
dc.date.available2014-08-05T09:29:26Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102417
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace aquaparku. Cílem práce je nejen analyzovat současný stav marketingové komunikace aquaparku Centrum zdraví Bohuňovice, ale i navrhnout zlepšení budoucích komunikačních aktivit na základě výsledků provedeného výzkumu. V teoretické části je nejprve popsána charakteristika aquaparku a jeho marketingového prostředí, poté je uveden teoretický rámec marketingové komunikace s podrobným popisem komunikačního mixu a zejména jeho současných trendů. Na konci této části je rovněž vymezena metodika marketingového výzkumu. V praktické části práce jsou analyzovány výsledky výzkumu, na které navazují doporučení a návrhy na zlepšení budoucí marketingové komunikace. Ty by měly vést ke zlepšení konkurenceschopnosti aquaparku.cs
dc.description.abstractThe topic of this diploma thesis is the analysis of the marketing communication of the water park. The thesis goal is not only to analyse current situation of marketing communication of water park called Centrum zdraví Bohuňovice, but based on results of marketing research also to design improvements to future communication activites. In the theoretical part, the characteristics of chosen water park and its marketing environment is stated, following theoretical frame of marketing communication together with detailed description of communication mix and especially current trends. In this part/at the end of this part, is also defined the methodology of marketing research. In the practical part, there are analysed results of the research followed by recommendations for future marketing communication which should lead to improve competitiveness of the water park.en
dc.format.extent2468124 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectaquapark Centrum zdraví Bohuňovicecs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectintegrovaná marketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectwater park Centrum zdraví Bohuňoviceen
dc.subjectmarketing environmenten
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectintegrated marketing communicationen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace aquaparkucs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Water Parken
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMusil, Ondřejcs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAV0132_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam