Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorDobešová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:29:31Z
dc.date.available2014-08-05T09:29:31Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102423
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá typologií chování spotřebitelů na trhu parfémů. Vůně všeobecně vyvolávají různé emoce, nálady a vzbuzují mimo jiné pocit svěžesti a dodávají značné sebevědomí. Nejen pro to se stal parfém oblíbeným produktem, který vlastní téměř každý jedinec. V rámci marketingového výzkumu byl realizován kvantitativní sběr dat s využitím metody osobního dotazování zaměřený na zjištění typů zákazníků na trhu parfémů. Cílem celé práce bylo analyzovat vliv typologie nákupního chování zákazníků na trhu parfémů. Byla sestavena typologie spotřebitelů na základě jejich postojů a nákupního chování a provedena identifikace podstatných znaků chování spotřebitelů, které umožnily zčásti nahlédnout do mysli spotřebitele. Výsledky výzkumu posloužily výrobcům a prodejcům k účinnější orientaci svých marketingových aktivit a efektivnějšímu cílení výrobků na správné zákazníky.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the typology of the consumer behavior in the perfume market. Scents evoke various emotions, moods and feelings like freshness among many others with the power of building up of personal confidence. Not only for these attributes perfumes become such a MUST HAVE products these days. The Market Research project is based on collection methods of quantitative data using personal interviews focused on the customer typology in the market. The aim of this thesis is to analyze the impact of customer shopping behavior typology in the perfume market. Consumer typology has been created in order to target both their attitudes and purchasing habits to identify the essential characteristics of consumer behavior as well as to get some insight into the consumer´s mind. The research results is supposed to help both the manufacturers and retailers more effectively run their marketing and product targeting activities reaching always the right customer.en
dc.format.extent2062609 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectparfémcs
dc.subjectvůněcs
dc.subjectchovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectperfumeen
dc.subjectscenten
dc.subjectbehaviouren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectcustomeren
dc.subjectmarketen
dc.titleTypologie chování spotřebitelů na trhu parfémůcs
dc.title.alternativeTypology of Consumer Behaviour on the Perfume Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomášcs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDOB0014_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam