Show simple item record

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorSvobodová, Kláracs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:29:38Z
dc.date.available2014-08-05T09:29:38Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102431
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou image města Ostravy u studentů vysoké školy. Hlavním cílem bylo zjistit, jak město vnímají vysokoškolští studenti a následně doporučit návrhy na zvýšení image města. Výzkum zahrnoval informace o tom, jaké asociace mají studenti s městem Ostrava. Dále pak, jak hodnotí Ostravu dle bezpečnosti, životního prostředí, volnočasových aktivit, kultury, uplatnění na trhu práce a obecné vhodnosti k žití či založení rodiny. Rovněž bylo zjišťováno, zda studenti znají logo města, oficiální webové stránky Ostravy, odkud nejčastěji čerpají informace o městě, co považují za největší problém Ostravy, do jakých oblastí by si přáli investovat a zda hodlají po ukončení studia ve městě zůstat. Z podkladů získaných na základě výzkumu, bylo městu doporučeno zlepšení bezpečnosti, životního prostředí, přilákání nových investorů, zamezení fluktuace absolventů, zlepšení medializace města a zaměření se na bezproblémové čerpání dotací z evropských fondů.cs
dc.description.abstractWork deal with image analysis of Ostrava city from university students‘ perspective. Main aim was find out, how university students perceive city of Ostrava and then recommend the proposals to increase the city's image. The research included information about what’s the students‘ association with the city of Ostrava. Furthermore, how students assess Ostrava‘s safety, environment, leisure activities, culture, labor market and general suitability to live or start a family. It was also examined whether students know the logo of the city, the official website of Ostrava, where are searched the most common sources of information about the city, what is the biggest problem of Ostrava, in what areas they would like to invest and whether they intend to stay in the city after a graduation. From groundwork gained on the basis research, was city of Ostrava recommended to improve safety, the environment, attracting new investors, avoiding fluctuations of graduates, improving media coverage of the city and focus on the seamless use of subsidies from European funds.en
dc.format.extent4093136 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectOstravacs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectimage městacs
dc.subjectměstský marketingcs
dc.subjectfiremní imagecs
dc.subjectfiremní identitacs
dc.subjectvnímaní městacs
dc.subjectmarketingová komunikace městacs
dc.subjectmedializace městacs
dc.subjectOstravaen
dc.subjectimage analysisen
dc.subjectimage of the cityen
dc.subjecturban marketingen
dc.subjectcorporate imageen
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectperception of the cityen
dc.subjectmarketing communication of cityen
dc.subjectpublicizing of the cityen
dc.titleAnalýza image města Ostravy u studentů vysoké školycs
dc.title.alternativeImage Analysis of Ostrava City from University Students̕ Perspectiveen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNémethová, Zuzanacs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSVO0033_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record