Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorSkyba, Jancs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:29:42Z
dc.date.available2014-08-05T09:29:42Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102435
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPrimárním cílem diplomové práce je analyzovat internetovou komunikaci společnosti eD´system Czech, a.s. se zaměřením především na její stěžejní nástroj, internetový portál s názvem eDlink. K dosažení stanoveného cíle bylo charakterizováno marketingové prostředí firmy, vymezena teoretická východiska a na základě zvolené metodiky provedena analýza internetové komunikace. Potřebná data byla získána metodou elektronického dotazování a metodou benchmarking. Na základě vyhodnocení dat byly stanoveny návrhy a doporučení k zefektivnění internetové marketingové komunikace firmy eD´system Czech, a.s.cs
dc.description.abstractPrimary goal of this thesis is to analyze internet communication for a company eD´system Czech, a.s. focusing on its key tool: e-shop named eDlink. It was necessary to describe marketing surroundings of the company, to define the theoretical base and to analyze internet communication according to specified methodics. In order to gain relevant data the research was realized in form of electronic questionnaire and benchmarking method. Processed data were afterwards used to specify suggestions and recommendations so that the internet marketing communication of eD´system Czech, a.s. could be more effective.en
dc.format.extent5597824 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetová marketingová komunikacecs
dc.subjectB2Bcs
dc.subjectIT distributorcs
dc.subjectelektronické dotazovánícs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectinternet marketing communicationen
dc.subjectB2Ben
dc.subjectIT distributoren
dc.subjectelectronic questionnaireen
dc.subjectbenchmarkingen
dc.titleAnalýza internetové komunikace firmy na B2B trhucs
dc.title.alternativeInternet Communication Analysis of Company on B2B Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVnenk, Jozefcs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKY0011_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam